.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خسارت 45 میلیارد ریالی سیل به تجهیزات برق غرب مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از بروز خسارت 45 میلیارد ریالی سیل به تجهیزات برق غرب مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، کیوان فرح‌زاد ظهر امروز در حاشیه حضور در مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیل و طوفان شب گذشته و امروز در منطقه غرب مازندران 25 درصد از فیدرهای برق منطقه دچار آسیب دیدگی و قطعی شد که با تلاش همکاران اجرایی و فنی شرکت تمامی فیدرهای 20 کیلو ولت در همان ساعات اولیه برق دار شد.

وی افزود: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی استان و اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران مبنی بر احتمال وقوع سیل در غرب مازندران، کمیته بحران شرکت پس از تشکیل جلسات متعدد، تمهیدات و اقدامات لازم را برای مواجهه با ناپایداری احتمالی شبکه‌های برق غرب مازندران انجام داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تصریح کرد: تعداد زیادی از پایه‌های برق در مناطق غیرقابل دسترسی که راه‌های مواصلاتی آنها تخریب شد، دچار آسیب شدند که در صورت برقراری راه‌های ارتباطی، عملیات اجرایی برای پایداری شبکه و انجام تعمیرات و بازسازی شبکه‌ها انجام می‌شود.

وی درباره میزان خسارات ریالی وارد شده به تجهیزات برق غرب مازندران گفت: برآورد اولیه میزان خسارات وارد شده در غرب مازندران 45 میلیارد ریال است که گزارش تکمیلی خسارات وارده متعاقبا اعلام می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.099 seconds.