.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از بارش 263 میلی‌متری باران در رامسر تا سفیدپوش شدن ارتفاعات بالای 3 هزار متر
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: روز گذشته شاهد بارش باران در مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشترین بارش از ایستگاه باران‌سنجی رامسر به میزان263 میلی‌متر گزارش شد.

به گزارش شمال نیوز،سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: از روز گذشته بانفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارش باران، رعدوبرق، وزش باد برخی مناطق شدید و کاهش دمای هوای مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشترین بارش از ایستگاه باران‌سنجی میان‌لات رامسر با 263، نوشهر 154، بابلسر 93، دشت‌ناز 85، قائم‌شهر 66 و آمل 62 میلی‌متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها بخش زیادی از کم‌بارشی را جبران کرد، افزود: مهم‌ترین موضوع در بحث خشکسالی بارش برف است که می‌تواند در فصل گرم سال به مشکلات کم‌آبی کمک کند.

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: با توجه به شدت بارندگی مردم در شهرهای رامسر، نوشهر و ساری با مشکل آب‌گرفتگی مواجه شوند.

این مسؤول با بیان اینکه بارندگی امشب در آسمان مازندران ادامه دارد، گفت: همچنین ارتفاعات بالای 3 هزار متری مازندران سفیدپوش شدند.

رضوی با تأکید بر اینکه بارندگی باید از تناوب خوبی برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: این قبیل بارش‌ها نمی‌تواند تمامی مشکلات مربوط به کم‌بارشی و خشکسالی را جبران کند.

وی یادآور شد: بخشی از خشکسالی با آمدن این باران جبران شده است که امیدواریم شاهد تداوم بارندگی‌ها و همچنین افزایش بارش برف در سال جاری باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.