.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور گواهی صادرات برنج به کانادا
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور گواهی صادرات برنج هفته گذشته به کشور کانادا خبر داد و گفت: برای اولین بار گواهی صادراتی برای محصول برنج صادر شد.

به گزارش شمال نیوز، عزیزالله شهیدی‌فر در گردهمایی کشت پاییزه با محوریت کلزا که در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد با تأکید بر اینکه همکاران سازمان جهاد کشاورزی در گام نخست باید خود را از هرگونه مسائل شخصی و اداری مصون نگه دارند، اظهار کرد: کارکنان جهاد کشاورزی نباید در مسائل کاری، مالی و اخلاقی زیر سؤال برده شوند بلکه تنها در راستای ارائه خدمت سالم به مردم و کشاورزان گام بردارند.

وی بر حمایت از تولید و تولیدکننده تأکید کرد و افزود: با توجه به مشکلات و سختی‌هایی که در کار وجود دارد و وضعیت پرداختی‌های که اصلاً چشمگیر نیست اما باید نقش اساسی را برای خدمت به مردم و کشاورزی استان ایفا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تأکید بر اینکه صیانت، حفظ و حراست از بستر تولید باید سرلوحه کار همکاران قرار گیرد، اضافه کرد: اراضی زراعی مازندران در هیچ جای کشور دست‌یافتنی نیست و در این راستا وظیفه داریم در هر واحدی که مشغول فعالیت هستید عرصه‌های کشاورزی را پاس بدارید.

این مسؤول با بیان اینکه مازندران در تولید ۷۵ نوع محصول زراعی، باغی، شیلاتی، دام و طیور و زنبور عسل در کشور پیشگام است، ادامه داد: با فاصله بسیار زیادی نسبت به سایر استان‌های کشور تولید محصول داریم.

شهیدی‌فر درباره نیازمندی کشور به روغن خوراکی گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان واردات روغن داریم که این عدد مربوط به دلار ۳ هزار تومانی بوده است که اگر با قیمت ۱۰ هزار تومانی محاسبه شود ۴۱ هزار میلیارد تومان واردات صورت می‌گیرد که آسیب جدی به کشور وارد می‌کند.

وی از صدور گواهی صادرات برنج هفته گذشته به کشور کانادا خبر داد و افزود: برای اولین‌بار گواهی صادراتی برای محصول برنج صادر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره وضعیت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی که از سال ۹۳ استخدام سازمان جهاد کشاورزی شدند و باید تا ۱۰ سال در مراکز جهاد کشاورزی فعالیت داشته باشند، گفت: جلساتی که با وزارت جهاد کشاورزی داشتیم مقرر شد پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی مبنی بر اصلاحیه این بخشنامه انجام شود و ۲۰ درصد کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی با دستور وزیر جهاد کشاورزی به واحدهای ستادی جابجا شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.442 seconds.