.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فائزه هاشمی: ما را از دانشگاه اخراج کردند

آرمان (روزنامه نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی)نوشت:

کوتاه بود و تامل انگیز: «دو دختر آیت‌ا... هاشمی از دانشگاه آزاد اخراج شدند»؛ فاطمه و فائزه هاشمی سال‌هاست که استاد دانشگاه آزاد و عضو هیات علمی هستند. فاطمه‌هاشمی استاد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و مدیر گروه علوم سیاسی بوده است و فائزه هاشمی نیز سال‌هاست استاد واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.

آنطور که فائزه هاشمی به «آرمان» گفت: «مسئول واحدی که درآن تدریس می‌کنم اعلام کرد که به او گفته‌اند دیگر نیازی به حضور بنده در دانشگاه آزاد نیست که این موضوع را نپذیرفتم، چرا که باید حکم اخراج رسما ابلاغ شود و به‌صورت شفاهی قابل پذیرش نیست و وجاهت قانونی ندارد».

فرزند بنیانگذار دانشگاه آزاد ادامه داد: «همین موضوع را به خواهرم یعنی فاطمه هم گفته‌اند». دختر آیت‌ا... هاشمی یادآور شد: «مسئول واحدی که در آن حضور دارم گفت که یکی از مسئولان دانشگاه(ظاهرا رئیس بسیج اساتید) به او شفاها ابلاغ کرده که موضوع عدم حضورم را به اطلاع من برساند که پاسخ من به این مسئول این بود که ابلاغ رسمی اخراجم را بدهند. ابلاغ شفاهی معنایی ندارد و باید به‌صورت کتبی ابلاغ شود». وی افزود:« مسئول واحد گفت که موضوع را به فرد مسئولی که شفاها گفته بود عرض‌کردم که خانم هاشمی می‌گویند باید رسما به من ابلاغ شود که گویا ایشان گفته تا یک ماه دیگر این کار انجام می‌شود».

فائزه هاشمی ادامه داد: «من به رئیس واحد دانشگاه مربوطه گفتم پس شما نامه اخراج من را بدهید وگرنه اینطور درست نیست ومن اگر رسما اعلام نکنید طبق روال عمل خواهم کرد». فرزند بنیانگذار دانشگاه آزاد گفت: «چند وقت قبل هم پیگیر پرونده من بودند. فاطمه هم مانند من هنوز ابلاغ کتبی حکم برای عدم حضور در دانشگاه به او تحویل نشده است.»

 رضا‌همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد هم گفت: من اطلاعی در این خصوص ندارم، بنابراین چنین موضوعی را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

 اگر 2 فرزند دختر آیت‌ا... هاشمی هم با دانشگاه آزاد خداحافظی کنند، نمی‌توان اندیشه و اهداف آیت‌ا... و دیگر دلسوزان کشور را از این دانشگاه زدود، چرا که ستون دانشگاه آزاد بر پایه آرمان‌های آیت‌ا... بنا نهاده شده است که اینها قابل تخریب نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.