.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری مازندران : ۲۲ هزار پرونده وارد دادگاه تجدیدنظر مازندران شد
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود بیش از ۲۲ هزار فقره پرونده طی ۵ ماه نخست سال جاری در دادگاه تجدید نظر استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد در جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان به موضوع عملکرد اجتماعی انسان ها و رابطه آن با قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام اشاره کرد و افزود: این نکته می تواند در عملکرد حیات اجتماعی انسان ها بسیار مفید وقابل توجه باشد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: با بررسی ها انجام گرفته از بعضی از ادارات معلوم شده است که بعضی از ادارات در اجراء، امور و برنامه ها در قبال مردم به خوبی عمل نکرده و عملکرد بسیار ضعیفی داشته اند به طوری در بازرسیها صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی این امر نمایان بوده و دستگاه قضایی استان نیز در این امر به جدیت ورود خواهد کرد و در این امر نیز برخورد قانونی می کند.

وی در ادامه به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و افزود: حجاب همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء، اولیاء، ادیان و علما بوده است به طوری که یکی از وظایف علمای دین و جامعه مقوله عفاف و نظام خانواده است بطوری که تامین کننده سعادت انسانها و منشاء قرب الهی هستند.

این مقام قضایی تاکید کرد: نمی توان با برخورد، با مقوله بد حجابی یا بی حجابی مقابله کرد بلکه در کنار برخورد قانونی در موارد دیگر باید با یک برنامه ریزی صحیح و فرهنگ سازی صحیح این امر را در جامعه شکوفا ومحقق کنیم.

حجت الاسلام تقوی فرد، در خصوص آمار ورودی پرونده‌های تجدید نظر دادگستری کل استان بیان داشت: در ۵ ماه نخست سال جاری تعداد ۲۲ هزارو ۲۱۷ فقره ورودی دادگاه تجدد نظر استان بوده که از این تعداد ۲۲ هزار و ۵۸ فقره پرونده باهمت قضات پر تلاش و کارکنان زحمت کش شعب رسیدگی و سپس مختومه شدند.

وی همچنین افزود: در ۵ ماه سال جاری تعداد ۸۵۳ فقره پرونده ورودی دادگاه کیفری در استان بوده که از این تعداد ۸۹۹ فقره پرونده مختومه شده است که این امر نیز نشان از تلاش همکاران ما در شعب کیفری استان است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.