.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امیری: دلسردی صنیعی‌فر به دلیل حمایت نکردن دیگران است
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مالک باشگاه با حمایت‌های مالی و معنوی خود تیم نساجی را پس از ۲۴ سال به سطح نخست فوتبال ایران و لیگ برتر برگرداند و عمده دلیل دلسردی وی حمایت نکردن دیگران است.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از پایان این بازی، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران در بین خبرنگاران حرف‌هایی زد که خبر از جدایی می‌داد و شنیده شد عمده دلیل این دلسردی پر بودن جایگاه VIP ورزشگاه شهید وطنی بوده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در این خصوص با بیان اینکه مشکل مالک باشگاه اصلا این حرف‌ها نبود که جایگاه ویژه پر شده یا افراد دیگری جای وی نشسته‌اند، اظهار کرد:
مالک باشگاه پیش‌تر به رئیس هیأت فوتبال استان اعلام کرده بود که تا سه هفته دیگر بیشتر نیستند و خوب است که مسؤولان استانی به حمایت از این تیم به پا خیزند که عملاً چنین اتفاقی نیفتاد.

علی امیری تصریح کرد: انتشار برخی اخبار قابل تأمل است چراکه نساجی متعلق به صنیعی‌فر است و نیازی به استعفای وی نیست.‌

وی تصریح کرد: صنیعی‌فر با حمایت‌های مالی و معنوی خود تیم نساجی را پس از ۲۴ سال به سطح نخست فوتبال ایران و لیگ برتر برگرداند و عمده دلیل دلسردی مالک نساجی حمایت نکردن دیگران است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه مالک باشگاه از سه هفته قبل به استاندار مازندران، نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان استانی و شهری اعلام کرد نهایتا تا سه هفته دیگر قادر به تیم‌داری است و با این شرایط دیگر ادامه نخواهد داد، گفت: صنیعی‌فر به تنهایی تیم نساجی را اداره کرد و همان طور که خودش هم اعلام کردند با این شرایط اقتصادی دیگر چنین امکانی برای وی وجود ندارد و نوبتی هم که باشد نوبت مسؤولان استان مازندران و شهر قائم‌شهر است که از نساجی حمایت کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.131 seconds.