.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غلی رغم مخالفت شدید برخی تشکل های کارگری استان ؛
سرپرست جدید مدیریت بانک رفاه کارگران مازندران منصوب شد+ عکس
شمال نیوز : پیش از این ، برخی تشکل های کارگری استان با تغییر مدیریت شعب بانک رفاه در مازندران مخالفت شدیدی داشتند و خواستار تجدید نظر بودند که این درخواست عملی نشد ......
 سرپرست جدید مدیریت بانک رفاه کارگران مازندران منصوب شد+ عکس

شمال نیوز:  : طی حکمی از سوی محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه، سید ولی الله محققی به عنوان سرپرست مدیریت بانک رفاه کارگران مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز ،  در رزومه کاری محققی ،  مدیریت امور شعب استانهای اصفهان و گیلان دیده می شود.

پیش از این ، برخی تشکل های کارگری استان با تغییر مدیریت شعب بانک رفاه در مازندران مخالفت شدیدی داشتند و خواستار تجدید نظر بودند که این درخواست عملی نشد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غلام 3 مهر 1397
چون تشکلهای کارگری با وجود مدیر قبلی تامین بوده و اوضاع بر وفق مراد شان بود و اعتراض دارند چون دیگه به قول محمود احمدی نژاد اون ممه رو لولو برد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ع.ا.ق 5 مهر 1397
باعرض سلام .لازم به توضیح هست که آقای محققی مدیری بومی و دلسوزتر از مسول قبلی بانک رفاه استان مازندران هستند و پیشتر معاونت استان بوده و از تجربه لازم برخوردار می باشد .متاسفانه آقای دریابیگی دبیر خانه کارگر نظر شخصی خود را به کل تشکل کارگری عطف داده است بیچاره خانه کارگر و احزاب کارگری .لازم به توضیح است که آقای آقایی مدیر قبلی بانک رفاه استان اصالتا گیلانی بوده و آقای دریتبگی هم همینطور وبخاطر از دست دادن تنور داغ در بانک رفاه در سایتها خلاف واقع سخن گفته اند .آقای دریابیگی ۱۰ ماه قبل که آقای آقایی ریاست قبلی مصمم بودند و تا مرحله اجرا هم رفتند که بانک رفاه شعبه رستم کلا را تعطیل کنند باتوجه به اطلاع حضرتعالی چرا کاری نکردید .شعبه ای که ۲۰۰۰بازنشسته حقوق بگیر دارد و فاصله اش تا شعبه دیگر در شهر بهشهر ۱۳ کیلومتر فاصله دارد .آقای دریابیگی بهتر است جای خود رادر خانه کارگر به قشر جوانتر بدهید تا برای منافع آنها قدم بردارد نه برای منافع شخصی .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.