.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران: جانیان حادثه تروریستی اهواز فوری مجازات شوند
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار مجازات فوری عاملان و جانیان حادثه تروریستی اهواز شد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندهان دفاع مقدس استان در ساری با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان و افراد بیگناه در حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: باید جانیان و عاملان این حادثه تروریستی به مجازات اعمال خود برسند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تقدیر از زحمات فرماندهان برای پاسداشت واقعه تاریخی و کم نظیر دفاع مقدس اظهارداشت: جنگ دفاع مقدس به فرمایش مقام معظم رهبری یک گنج به فرمایش می رود.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از سیره عاشورایی است گفت: انقلاب اسلامی در جهان بی سابقه است و برگرفته از غدیر و عاشورا است و امتداد آن به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در قرآن، مکتب اهل بیت و ثقلین دارد زیرا ما پشت به کاخ سفید کرملین کردیم و به اسلام روی آورده ایم.

وی با تاکید براینکه باید دفاع مقدس با همه ارزشها و محتویات آن حفظ شود گفت: حیات ما به دفاع مقدس بستگی دارد و اگر تاریخ گذشته را فراموش کنیم باخته ایم.

آیت الله طبرسی، با اشاره به احیای فرهنگ عاشورایی گفت: در هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی مقاومت کردیم و امروز با این فرهنگ باید ارزش ها را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مذاکره با آمریکا و کنارگذاشتن سلاح دفاعی را امری بیهوده دانست و گفت: آمریکا می خواهد همانند قبل از انقلاب اسلامی، ایران حیات خلوت آنان شود و به رغم انواع تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، ملت ما روی پای خود ایستاده است.

وی تاکید کرد: برای انتقال فرهنگ مقدس دفاع و ایثار باید برنامه ریزی کرد تا این ارزش ها به نسل جوان و نو جامعه منتقل شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.