.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران اعلام کرد ؛
حضور 65 شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی مازندران
شمال نیوز : رضا منصوری گفت : این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های بخش کشاورزی مازندران و ایران برگزار می‌شود تا بحث لجستیک و ترانزیت کالا را به کشورهای حاشیه دریای خزر معرفی کنیم......
حضور 65 شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی مازندران شمال نیوز:  مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران گفت: 15 شرکت خارجی و 50 شرکت داخلی در حوزه‌های مرتبط با کشاورزی در این نمایشگاه غرفه دارند.  

به گزارش شمال نیوز ، ، رضا منصوری در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی ۳ تا ۶ مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری خبر داد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های بخش کشاورزی مازندران و ایران برگزار می‌شود تا بحث لجستیک و ترانزیت کالا را به کشورهای حاشیه دریای خزر معرفی کنیم.

مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران اظهار کرد: ۱۵ شرکت خارجی و ۵۰ شرکت داخلی در حوزه‌های مرتبط با کشاورزی در این نمایشگاه غرفه دارند.

منصوری اضافه کرد: شرکت‌هایی از روسیه در این نمایشگاه دعوت شدند تا برای خرید از محصولات کشاورزی مازندران سرمایه‌گذاری کنند.

وی  بیان کرد: این نمایشگاه در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌‌های دانشگاهی و تحقیقات و شرکت‌های سرمایه‌گذار برگزار می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.