.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
53 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی طی مرداد امسال در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگي ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال 53 نفر بوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی، اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال 53 نفر شامل 41 مرد و 12 زن بوده که این رقم در مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش یافت.

وی افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه، برون شهری 39 نفر، محور درون شهری 11 نفر و راه روستایی سه نفر را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و میاندورود با 10 ، آمل ،محمودآباد و جویبار هر کدام با 6 فوتی و شهرهای رامسر،گلوگاه ،تنکابن ،بابلسر، فریدونکنار و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است.

این مسؤول ادامه داد: براساس این گزارش از این تعداد 19 مورد عابر ، 13مورد موتورسوار، 11 نفر راننده، 10مورد سرنشین هستند.

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی مازندران را در مرداد ماه امسال، یک‌هزار و 700 نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل هزار و 694 هستند.

وی گفت: باتوجه به اینکه بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی رخ داده این موضوع می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.