.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار جویبار: مقاوم سازی مسکن مورد توجه قرار گیرد
فرماندار جویبار با اشاره به اینکه زمین لرزه خسارت نداشته است گفت: مقاوم سازی مسکن به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز، رجبعلی وهابی صبح یکشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شهید فکوری جویبار با اعلام اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری ۸ سال سربازان و رزمندگان ایران اسلامی بوده است ؛ اظهار داشت: این شهرستان نخبگان فراوانی داشته و دانش آموزان باید از نحوه و فعالیت این نخبگان درس بگیرند.

وی با بیان اینکه در بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا آموزش و پرورش به عنوان یک اصل و شاخصه مهم در پیشرفت در نظر گرفته شده است، افزود: آینده کشور به دانش آموزان موفق نیاز دارد و همه باید این اصل را سرلوحه کارخود قرار دهند.

فرماندار جویبار دو اصل تعهد و تخصص را برای شکوفایی انقلابی اسلامی مهم بیان کردو گفت: با توجه به تحریم ها و موضع سختگیرانه دشمنان نظام، تلاش بیشتر و روی پای خودایستادن و وابسته نبودن به هیچ کشوری در پیشبرد و تعالی اهداف نظام موثرو تاثیر گذار خواهدبود.

فرماندار جویبار به زلزله ۴/۷ ریشتری شب گذشته جویبار اشاره کرد و اظهار داشت : خوشبختانه این زلزله خسارتی نداشته است ولی این نکته را به همراه داشته که مقاوم سازی مسکن همیشه بعنوان یک اصل در مواجعه با بلایای طبیعی مورد توجه قرارگیرد ./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.