.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصدوم خاصی در پی زلزله بامداد امروز نداشتیم
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: زلزله بامداد امروز مازندران مصدوم خاصی نداشت.

به گزارش شمال نیوز،ذکریا اشک‌پور بامداد امروز اظهار کرد: هیچ موردی از مصدومیت که ناشی از زلزله بامداد امروز در مازندران باشد را نداشتیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه ظاهراً زلزله بامداد امروز خرابی نداشته است؛ تنها مواردی از غش و ضعف به اورژانس اطلاع داده شد که برخی به‌صورت تلفنی و با راهنمایی تکنسین‌های اورژانس و برخی دیگر نیز با حضور اورژانس رسیدگی شده است.

مهدی غلام‌نیا روشن سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اعلام کرده است: مورد خاصی که در پی زلزله بامداد امروز باشد، گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز اعلام کرده است: احتمال پس‌لرزه وجود دارد و مردم هوشیار باشند.

زلزله بامداد امروز، برخی از خانواده‌ها را به بوستان‌ها و پارک‌های محله کشانده است، ستاد مدیریت بحران استان مازندران نیز پس از وقوع زلزله فعال شده است، باتوجه به حضور برخی از خانواده‌ها در پارک‌ها، نیروی انتظامی نیز برای حفظ امنیت شهروندان در این مکان‌ها حضور دارند.

گفته می‌شود یک دستگاه ترانس برق در خیابان نهضت ساری بر اثر زلزله منفجر شده و برق آن منطقه قطع است که در این ارتباط مسوول برق منطقه توضیح بیشتر را به ساعت کاری موکول کرده است.

 ساعت 2:04 دقیقه و 44 ثانیه بامداد امروز زلزله‌ای به قدرت 4.7 دهم ریشتر بیشتر شهرهای مازندران را لرزاند، تاکنون هیچ خسارت جانی اعلام نشده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.