.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: دشمنان مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند
استاندار مازندران با اعلام اینکه دشمنان مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند، گفت: جمهوری اسلامی براساس قانون اساسی سیاست عدم تبعیت از بیگانگان را دارد و نه شرقی و نه غربی به باور همگانی ما تبدیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز استان مازندران اظهار کرد: در سال جاری و در چهلمین سال پیروزی انقلاب به سر می‌بریم که 40 سال تجربه و پر فراز و فرود متاثر از جهان را تجربه کردیم.

وی با اعلام اینکه در پرتو آیات کریم و بر اساس مفاد صریح قانون اساسی تقویت بنیه دفاع ما موجب خنثی کردن دشمنان بدخواه شده است، افزود: اگر این نگاه و تفکر و این جهت‌گیری‌ها در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و حفاظت از تمامیت ارضی و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی نبود مشخص بود که این کشور را به کام خودشان مصادره می‌کردند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: آمریکا به این دلیل از مردم ایران عصبانی است که نتوانست ایران را مصادره کند و این کشور از سیاست‌های این کشور تبعیت نمی‌کند و براساس سیاست‌های و منافع داخلی خود تصمیم‌گیری می‌کند و در این کشور حکومت دست نشانده حاکم نیست.

این مسؤول بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران مورد حمایت و پشتیبانی و نقش آفرینی در جهت حفظ استقلال کشور تلاش می‌کند.

اسلامی با اعلام اینکه بازدارندگی دفاعی در جهت تحقق فرمان الهی است، افزود: این بازدارندگی باید در دل دشمنان اسلامی ترس ایجاد کند و امروز بازدارندگی دفاعی یکی از علل مبارزه با جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: آنها در بازرسی‌ها متعدد به این نتیجه رسیدند که ایران به دنبال سلاح کشتار جمعی نیست و با وجود بازرسی‌های متعدد و به این نتیجه رسیدند که سلاح هسته‌ای نداریم و به دنبال بهانه برای دخالت هستند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه دشمنان مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی براساس قانون اساسی سیاست عدم تبعیت از بیگانگان را دارد و نه شرقی و نه غربی به باور همگانی ما تبدیل شده است.

این مسؤول یادآور شد: در جهت تحقق شعار نه شرقی و نه غربی باید استقلال کامل و در حداکثر آمادگی به سر ببریم.

اسلامی با اعلام اینکه نیروهای مسلح در تکنیک و تاکتیک وابستگی ندارد، افزود: همین موضوع باعث عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی ایران است که این به برکت خون شهدای دفاع مقدس به ما رسیده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سیاست‌های که در شورای امنیت کشور در سال‌های گذشته همواره با حداکثر هوشیاری و آمادگی و حضور به هنگام همه توطئه‌ها را خنثی کنند و آسایش مردم را فراهم کنند، گفت: امروز استکبار جهانی جبهه جدیدی را برای مبارزه با انقلاب آغاز کرده و تلاش می‌کند از طریق نفوذ بر روزنه‌های اندک با تخریب و زیر سوال بردن مردم بتواند اختلال در روند امور ایجاد کرده و با یک حرکت را تغییر دهد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: آنها به دنبال این هستند که از طریق مشکل اقتصادی با ایجاد فساد در روند معادلات خارجی و مسیر اصلی را مسدود می‌کنند و مسیرهای فرعی را فعال می‌کنند و از طریق فساد مشروعیت نظام را تبدیل به بحران کنند و امروز به هوشیاری همه جانبه و وحدت نیاز داریم که با نگاه عمیق و ژرف حمله‌های دشمن را شناسایی و آسیب‌پذیری را کاهش دهیم.

اسلامی در ادامه خطاب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: تکریم یاد و خاطره شهدا وظیفه ما هست و احترام قلبی و واقعی به خانواده شهدا و نیروهای مسلح داشته باشیم که اقدام آنها زمینه آسایش ما را فراهم کردند، شهدای مدافع حرم که نثار جان خویش در فراتر از مرزها امنیت کشور با به بالاترین وجه رساندند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.