.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاسمی طوسی:امنیت کنونی ثمره خون شهدا است
مدیر کل اموربانوان استانداری مازندران گفت: امنیت و آرامش امروز ما ثمره خون شهدای ما و آنانی است که در دفاع از ارزشهای اسلامی لحظه ای درنگ نکردند و همه ما مدیون رشادت های آنان هستیم.

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی طوسی، عصر دوشنبه در دیدار با خانواده پاسدار شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی در بهشهر افزود: ۲۲سالگی اوج خواستن ودلبستگی به تعلقات دنیوی است که این شهید ارزشمند در این سن و سال برای دفاع از ارزش های اسلامی به پا خواستند و اکنون زنده بودن و ادامه حیات ما در گرو خون پاک این شهدا است.

وی با اشاره به سبک زندگی دینی و اسلامی خانواده های شهدا اظهار کرد: مسلما" شما خانواده شهید دارای سبک و روش زندگی اهل بیتی و خاص بودید که تربیت شما موجب شد تا شاهد روسفیدی برای خود در دنیا و آخرت شوید.

مدیر کل اموربانوان استانداری مازندران افزود: نگاه و زندگی معنوی شهدا موجب شد که از چنین مقام و رتبه ای برخوردار شوند و اگر این نگاه به ما نباشد؛ نمی توانستیم ادامه حیات دهیم و لذا همه ما در هر پست و مقامی همواره مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم.

قاسمی طوسی گفت: شهدا شفاعت کننده دنیا و آخرت هستند و امیدواریم با عمل صالح و قرار گرفتن در مسیر شهدا و عمل به وصایای آنان، رهروان راستین شهدا بوده و شفاعت دنیا و آخرت نصیب حال همه ما شود.

شهید «سیدسجاد خلیلی» متولد سال ۱۳۷۲ از روستای «متکازین» شهرستان بهشهر و پاسدار لشکر ۲۵ «کربلا» مازندران در دومین اعزام خود به سوریه در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ در درگیری با داعش در جنوب سوریه به همراه «محمدتقی سالخورده» و «حسین بوّاس» به شهادت رسید و چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در بهشهر تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان تدفین شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.711 seconds.