.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با 4 میلیون تومان به قائم‌شهر آمدیم/از فردوسی‌پور گله دارم
سرمربی تیم فوتبال شاهین لردگان گفت: از مسؤولان استان چهارمحال و بختیاری گلایه دارم، چون اگر شهردار نبود ممکن بود ما نتوانیم به قائم‌شهر بیاییم.

به گزارش شمال نیوز، محسن لایقی بعد از حذف تیمش از جام حذفی با نتیجه 5 بر صفر در مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: در نیمه اول بازیکنان ما تحت تأثیر جو بازی قرار گرفتند، میانگین سنی تیم ما زیر ۲۱ سال است و من از آنها راضی هستم.

وی افزود: به نساجی تبریک می‌گویم چون فوتبال بازی کرد، ما هم این نوید را می‌دهیم که امسال تیم ما از لیگ سه به لیگ دو صعود کند، ما شب گذشته با اتوبوس از چهارمحال و بختیاری به قائم‌شهر رسیدیم.

سرمربی شاهین لردگان تأکید کرد: این بازیکنانی که دیدید از خانواده‌های فقیر هستند و دوست دارم از عادل فردوسی پور گله کنم که گزارشگرانش را به تمام استان‌ها فرستاده ولی هنوز به شهر ما کسی نیامده، گلر ما 19 سال سن دارد و یکی از آینده‌های فوتبال ایران خواهد بود.

لایقی در پایان گفت: جا دارد از هواداران و کانون هواداران نساجی تشکر کنم که شب گذشته به دیدن ما آمدند، ما بام ایران هستیم ولی شرایط و امکانات خوبی نداریم، کدام مسؤول در استان ما به فکر این نسل فوتبال هستند؟ من عیناً قبل از اعزام به این بازی چند بار به نماینده مجلس تلفن زده‌ام ولی اصلاً جواب ما را نداد! من انتقاد نمی‌کنم ولی نماینده ما باید بیاید و این جوانان را ببیند، جا دارد از شهردار و استاندار هم تشکر کنم که ما را با 3 - 4 میلیون تومان راهی قائم‌شهر کردند وگرنه شاید نمی‌توانستیم به اینجا بیاییم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.