.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کتاب جدید درباره هاشمی رفسنجانی (+روجلد)
تازه‌ترین اثر انتشارات سیمای شرق با موضوع تحلیل اجتماعی-ارتباطی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی منتشر شد.

به گزارش شمال نیوز،یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1395 حوالی ساعت 19 شایعه‌ی فوت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در شبکه‌های اجتماعی پیچید. چند دقیقه‌ای نگذشته بود که این خبر تایید شد.


اسماعیل رمضانی، مدیر وقت روابط‌عمومی دانشگاه شهید بهشتی در اولین دقایق پس از فوت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از این موضوع مطلع و در بیمارستان شهدای تجریش حاضر شد.

کتاب جدید درباره هاشمی رفسنجانی (+روجلد)

«40 روز پس از هاشمی» تازه‌ترین کتاب انتشارات سیمای شرق لحظه‌نگاری‌های رمضانی از اولین دقایق مرگ تا رسیدن به چهلمین روز پس از درگذشت رییس‌جمهوری سازندگی جمهوری اسلامی ایران است.

این کتاب تحلیل اجتماعی- ارتباطی عملکرد رسانه‌ها و سایر ابعاد درگذشت آیت‌الله هاشمی است که با همراه شدن بریده‌ی جراید و روزنگاری‌های نویسنده تبدیل به مرجعی برای مرور روزهای دی و بهمن ماه 1395 شده است. رمضانی به عنوان یک تحلیل‌گر ارتباطی و اجتماعی عملکرد رسانه‌ها را در این چهل روز مورد بررسی قرار داده است.

کتاب حاضر روایت داستان‌گونه‌ی وی از حضورش در مهم‌ترین مکان‌هایی است که به قطع عموم مردم امکان حضور در آنها را نداشته‌اند.

اسماعیل رمضانی به عنوان یک ناظر تحلیل‌گر درباره‌ی واکنش چهره‌های سیاسی و دولتی و عملکرد آنان به هنگام حضور در بیمارستان شهدای تجریش، حسینیه جماران، مرقد امام (ره) و ... می‌گوید. بازگویی اتفاق‌های پشت پرده در بیمارستان، هنگام مراسم خاکسپاری، تحلیل شایعات مختلف درباره مرگ این چهره‌ی سیاسی، واکنش و عملکرد رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است./عصرایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.