.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار حساس نساجی مازندران فردا در مقابل حریفان
آخرین مسابقه از مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور فردا دوشنبه ۲۶ شهریور بین دو تیم نساجی مازندران و شاهین لردگان در قائمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، از مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور فردا دوشنبه ۲۶ شهریور دو تیمنساجی مازندران و شاهین لردگان استان چهارمحال و بختیاری ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه بعدازظهر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

شاگردان جواد نکونام می‌خواهند با پیروزی در این دیدار، با روحیه‌ای مضاعف، شنبه هفته آینده در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف استقلال تهران بروند.

مسابقه‌ای که نتیجه‌اش قابل پیش بینی است! شاهین لردگان در لیگ دسته سوم بازی می‌کند و بعید است بتواند مقابل تیم لیگ برتری نساجی مازندران حرفی برای گفتن داشته باشد شاید به همین دلیل است که شایعه انصراف این تیم مطرح شده است.

به هر حال اگر شاهین لردگان در میدان حاضر شود این دیدار برای نساجی یک مسابقه دستگرمی محسوب می‌شود که با یک پیروزی راحت می‌تواند به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کند، اما اگر شاهین لردگان در این بازی پیروز شود بزرگترین شگفتی مسابقات در مرحله یک شانزدهم رقم می‌خورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.364 seconds.