.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه توانمندی کشاورزی ایران در مازندران دایر می‌شود
نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان،دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی کشورمان از 3 تا 6 مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری با حضور 5 کشور حاشیه دریای خزر دایر می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان،دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی 3 تا 6 مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری با حضور کشورهای روسیه، بلغارستان، لهستان، قزاقستان و گرجستان دایر می‌شود.

رضا سیاه‌منصوری مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران درباره این نمایشگاه از برگزاری نمایشگاه کشاورزی، شیلات و آبزیان،دام و طیور و نهاده‌های کشاورزی 3 تا 6 مهرماه در دهکده تجاری نیاوران در ساری خبر داد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های بخش کشاورزی مازندران و ایران برگزار می‌شود تا بحث لجستیک و ترانزیت کالا را به کشورهای حاشیه دریای خزر معرفی کنیم.

منصوری اضافه کرد: معرفی تجار و تولیدکنندگان ایرانی و دسترسی به بازارهای جدید از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است چرا که می‌تواند ظرفیت خوبی برای شناسایی و همکاری مشترک تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی باشد.

مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران بیان کرد: با توجه به اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی در کشور شناخته شده است، برگزاری همایش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی می‌تواند فرصت خوبی برای رونق تولید و اشتغال در استان باشد.

وی یادآور شد: چندین شرکت خارجی در این نمایشگاه غرفه دارند و سایر غرفه‌ها از سوی شرکت‌های داخلی در حوزه‌های مرتبط با کشاورزی است.

مدیرعامل مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران در پایان اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی بتوانند برای شناسایی و به دست آوردن بازارهای هدف اقدام کنند و نسبت به صادرات محصولات کشاورزی مازندران که از کیفیت مناسبی برخوردار است برای صادرات اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 شهريور 1397
الکی گنه
نا شناس 24 شهريور 1397
با سلام
مگه استان نمایشگاه بین المللی نداره که تو اونجا نمایشگاه میذارن؟؟
چرا نماینده های قائمشهر ساکت هستند؟؟
آقای ادایانی شما که فقط بلدی حرف بزنی، چرا سکوت کردی؟؟
آقای رضیان، شما که ماشالا حقوقدان هستی... چرا ساکتی؟؟
آقای مدعی، آقای معلمی، فقط بلدی به دولت بدو بیراه بگی؟؟بس نیست جفا به مردم قائمشهر؟؟؟
بس نیست بسته شدن کارخانه ها و بیکاری جوان ها؟؟؟
آقای معلمی کمی فکر کنید...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.475 seconds.