.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با این میوه، ۳ روزه ۳ کیلو لاغر شوید!
لاغر شدن وقتی درست است که مواد مورد نیاز بدن هم تامین شود. لاغری با این میوه برایتان بسیار مفید است و با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر می شوید!

شمال نیوز: برای لاغر شدن لازم نیست در مدت چند ماه به خودتان سختی دهید، بلکه با خوردن میوه های خوشمزه ای همانند موز می توانید 3 روزه به مقدار قابل توجهی لاغر شوید. درادامه ی این مطلب شما را با نوعیرژیم غذایی لاغری آشنا می کنیم که ماده ی غذایی اصلی آن موز است و شما می توانید با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر شوید!

رژیم غذایی موز، یک رژیم خوشمزه و سریع برای کاهش وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته‌کننده و بی‌مزه است. موز می تواند به تولید سروتونین در بدن که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود، کمک کند. بنابر این وقتی که رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این یک عامل مهم در هر رژیم غذایی موفق است. استفاده از این رژیم بسیار آسان است و به کمک آن می‌توانید تنها در سه تا چهار روز سه تا چهار کیلو لاغر شوید.

برنامه غذایی سه روزه لاغری با موز به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست دوست دارید می‌توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. می‌توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی‌ است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می‌توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر بگذارید.

این رژیم ساده به شما کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن‌تان خلاص شوید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.