.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشی کانال های بی هویت همزمان با اتفاقات شورای شهر بابل ؛
انتشار شایعه دروغ برای تخریب یک چهره ورزشی / داورآسیایی کاراته دست به دامان پلیس فتا شد
پس از انتشارخبررسوایی اخلاقی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل و ارتباط آنها با یک زن شاغل در آتلیه عکاسی ،انتشاریک شایعه دروغ دراین خصوص ،داورآسیایی کاراته را دست به دامان پلیس فتا کرد.

 

شمال نیوز: پس از انتشارخبررسوایی اخلاقی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل و ارتباط آنها با یک زن شاغل در آتلیه عکاسی ،انتشاریک شایعه دروغ دراین خصوص ،داورآسیایی کاراته را دست به دامان پلیس فتا کرد.

دررسوایی اخیر اعضای  شورای اسلامی شهر بابل ، از زنی یاد شده که دارای آتلیه عکاسی بوده و همین تشابه با حرفه اصلی ریحانه درفشی داور و مربی مجرب مازندرانی باعث شد تا فرد یا افرادی شایعات ناجوانمردانه و ناعادلانه ای راپیرامون وی منتشرکنند.
درفشی که در شهر بابل دارای آتلیه عکاسی است ، همواره به خوشنامی شهره بوده است.

این خوشنامی باعث شده تا آتلیه وی انتخاب اول خانواده ها برای تصویربرداری شخصی در محیطی امن باشد. اما این روزها به سبب حرکت شنیع شایعه سازان دستخوش تصوری اشتباه شده که موجبات تالم خاطر این بانوی ورزشکار را فراهم آورده است.

درحالیکه رفتار ناشایست «رقیه» یکی ازمتهمان پرونده فساد اخلاقی درشورای اسلامی شهر بابل هیچ ارتباطی به ریحانه درفشی ندارد،این داور آسیایی به پایگاه خبری تحلیلی راستین آنلاین گفت: امروز با مراجعه به  پلیس فتا و دستگاه های قضایی از عاملان انتشار این خبر دورغ شکایت کردم .

وی افزود: تمام کسانی که در فضای مجازی به دروغ چه آگاهانه و چه ناآگاه چنین تصویر و خبری را منتشر  باید در محاکم جزایی حاضر شده و پاسخگوی عمل خود باشند.

«ریحانه درفشی» استاد دانشگاههای پیام نور بابل و دانشگاه آزاد قائمشهرو مربی تیم دانشگاه علوم پزشکی بابل است که  سابقه ی تدریس در دانشگاه آزاد ساری ، پیام نور ساری، جامع علمی کاربردی بابل، دانشگاه شمال آمل و دانشگاه مازندران را نیز درکارنامه دارد.وی درسال 95دوره ی دکتری دانشگاه مازندران پذیرش شده است.

این مدرس رسمی فدراسیون کاراته دارای بیش از ۲۰ مقاله علمی و پژوهشی است و به عنوان باسابقه ترین عضو مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان مازندران اخیر 12سال مداوم دراین مجمع نماینده داوران بوده است.

گفتنی است در پرونده رسوایی اخلاقی اعضای شورای اسلامی شهر بابل زنی که «رقیه»نام دارد وظیفه اجرای نقشه شوم یکی از اعضای این شورا علیه همکارانش را برعهده گرفت.

وی که یک زن متاهل است و قصد جدایی از همسرش را دارد با مهارتی که در فیلمبرداری داشته، اعضای شورا را به خانه ای که از قبل تهیه شده بود کشانده  و سپس با شش دوربین که در زاویه های گوناگون جاساز شده بوده  از فساد خود با اعضای شورای شهر فیلمبرداری کرده است.

«رقیه» که با به اجرا گذاشتن مهریه خود در آستانه جدایی از همسرش قرار دارد با برادر یکی از اعضای زن شورای شهر بابل آشنا شده و با همکاری وی و یکی از اعضای شورای شهر بابل این دام را برای شورانشینان پهن کرده بود.

تاکنون هشت تن در خصوص پرونده رسوایی در شورای شهر بابل دستگیر شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارمند ورزش 24 شهريور 1397
ورزش مازندران به بانوانی همچون خانم درفشی پور افتخار میکند وهیچگاه شایعه پردازان نمیتوانند جایگاه رفیع همچنین بانوی نمونه علمی و ورزشی را تخریب کنند
بهروز 25 شهريور 1397
وای بر ما و شرم بر ما که ندانسته با آبروی یک خانم محترم بازی کردیم. خداوند ما را ببخشد که زود قضاوت کردیم. من به نوبه خودم از خانم درفشی عذرخواهی کرده و از ایشان بخاطر قضاوت زودهنگام حلالیت میخواهم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.