.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران: کارنامه نظام در فجر انقلاب بازخوانی شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دستاوردها و کارنامه انقلاب اسلامی در چهلمین فجر پیروزی برای مردم بازگویی و بازخوانی شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی پیش ازظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری با تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حسینی اظهار امیدواری کرد تا فلسفه قیام عاشورا برای نسل های مختلف تببین شود.

وی با بیان اینکه باید برابر برنامه های دشمنان آماده باشیم بر لزوم برپایی باشکوه جشن های انقلاب در چهلمین سال پیروزی تاکید کرد و گفت: باید اندیشه های انقلاب اسلامی را جهانی کنیم.

وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری باید پرشور و به صورت مردمی برگزار شود و با تمام امکانات برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی داریم.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: امیدواریم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای برگزار شود تا مایه هراس دشمنان اسلام شود.

امام جمعه ساری با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی در کشور گفت: در ایام دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه نظام اسلامی تشریح شود و وضعیت قبل و بعد مناطق مختلف مقایسه و بررسی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نمایش کارنامه انقلاب از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: باید خدمات انقلاب اسلامی علمی و عملی به مردم نمایش داده شود.

آیت الله طبرسی، با عنوان اینکه خدمات و دستاوردهای انقلاب برای مردم روشن و مشخص شود گفت: این امر سبب بازآفرینی اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب خواهد شد.

وی ترویج و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی را بین دانش آموزان مهم برشمرد وگفت: انجام کارهای فرهنگی و عمرانی و معرفی ریشه های انقلاب اسلامی و بازگویی آن برای مردم در دستور کار قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.