.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای ۱۰ ویژه برنامه همزمان با چهلمین سالروز فجر انقلاب
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار اجرای ۱۰ ویژه برنامه شاخص و محوری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان شد.

به گزارش شمال نیوز، علی معلمی صبح شنبه در جلسه نشست ویژه برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید به مباحث مختلف توجه اساسی شود افزود: در ۱۰ روز دهه فجر باید ۱۰ویژه برنامه در ۱۰ شهرستان استان طراحی و اجرا شود.

وی افزود: این برنامه باید در شهرستان هایی اجرایی شود که در جریان انقلاب شهید و جانباز تقدیم کرده اند و تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار شود.

وی مصاحبه با آسیب دیدگان در جریان تظاهرات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه ویژه برای متولدان بهمن ۵۷ و دیگر برنامه های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله معلمی با عنوان اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام راحل چاپ و در اختیار مردم گذاشته شود گفت: همچنین برپایی مسابقاتی در قالب وصیت نامه حضرت امام راحل مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به سیره و وصیت حضرت امام راحل و شهدای گرانقدر می تواند ما را نجات دهد بر لزوم توجه به این بخش تاکید کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.