.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتظر افتتاح پروژه فیبر نوری نماندیم/در حال بهره‌برداری هستیم
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری با عنوان اینکه منتظر افتتاح این پروژه نماندیم، گفت: هر بخش از پروژه فیبر نوری که به قابلیت بهره‌برداری رسید، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع ارتباطات، از آن استفاده خواهیم کرد.

به گزارش شمال نیوز،یاسر قربانی درخصوص آخرین وضعیت پروژه فیبر نوری اظهار کرد: تاکنون بخشی از این پروژه عظیم ارتباطی در شهر ساری به بهره‌برداری رسیده است.

وی با عنوان اینکه منتظر افتتاح این پروژه نماندیم، خاطرنشان کرد: هر بخش از پروژه فیبر نوری که به قابلیت بهره‌برداری رسید، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع ارتباطات، از آن استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری با تأکید بر اینکه آنچه که نیاز مردم را مرتفع می‌کند، ارتباط پرسرعت و امن در حوزه آی‌تی است، گفت: وقت برای افتتاح زیاد است، انشاالله در آینده‌ای نزدیک پس از بهره‌برداری کامل از این پروژه، گزارش آن را خدمت شهروندان ساروی خواهیم داد.

پروژه فیبر نوری با طول بیش از ۵۰ کیلومتر در سطح شهر ساری، پروژه‌ای است که در میان شهرداری‌های شمال کشور برای نخستین‌بار شهر ساری اقدام به اجرای آن کرده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.