.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه سنگین رئیس شورای عالی استان ها به اتفاقات شورای شهر بابل ؛
الویری : دام و طعمه در جوامع غیراخلاقی رواج دارد
شمال نیوز : رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شورایی کشور افزود: اگر در این خانواده بزرگ تعداد انگشت شماری دستگیر شده‌اند اما تبلیغات و بزرگنمایی گسترده‌ای انجام شد این یعنی تضعیف شوراها مدنظر است.....
الویری : دام و طعمه در جوامع غیراخلاقی رواج دارد

شمال نیوز: رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه این روزها تهاجم وسیعی با انگیزه‌های مختلفی به خانواده شوراییان کشور در جریان است گفت: تهاجم علیه خانواده شورایی کشور با انگیزه‌های مختلف و با هدف تضعیف جایگاه شوراها انجام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، مرتضی الویری در نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: این روزها تهاجم وسیعی با انگیزه‌های مختلفی به خانواده شوراییان کشور در جریان است که نمونه آن را می‌توان در موضوع بریده شدن گوش یک کارگر دید. موضوعی که هیچ ریشه‌ای نداشت اما براساس یک موضوع دروغ موج گسترده‌ای از تبلیغات علیه شوراها به راه افتاد که متاسفانه رسانه‌های مختلف و همچنین صداوسیما این موضوع را پوشش دادند.

وی افزود: درمورد انحلال شوراها نیز خبرهایی می‌رسد که وقتی آنها را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که با واقعیت فاصله بسیاری دارد. سخنگوی وزارت کشور اعلام می‌کند که هشت شورا منحل شده است و ۲۸۳ نفر سلب عضویت شده‌اند اما اعلام نمی‌کنند که این آمار برای پنج سال گذشته است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی همانند جریان شورای شهر بابل باید به درستی مورد بررسی قرار گیرد و قطعا ما از هیچ خطایی نمی‌گذریم اما گذاشتن دام و طعمه در جوامع غیراخلاقی رواج دارد و انتظار می‌رود در جامعه اخلاقی جمهوری اسلامی ایران چنین شیوه‌ای مشاهده و تبلیغ نشود.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شورایی کشور افزود: اگر در این خانواده بزرگ تعداد انگشت شماری دستگیر شده‌اند اما تبلیغات و بزرگنمایی گسترده‌ای انجام شد این یعنی تضعیف شوراها مدنظر است. این در شرایطی است که امروز پیش از هر زمان دیگری در مقابل توطئه خارجی نیازمند وحدت هستیم و خانواده شورایی کشور بیشترین کمک را در این حوزه می‌تواند انجام دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع رد مصوبات شورا توسط دیوان عدالت اداری اشاره کرد و افزود: بعضا وضع مصوبات توسط دیوان عدالت اداری مجوز وارد شدن خسارت به درآمدهای شهرداری‌ها بود لذا با اعضای دیوان عدالت اداری جلسات متوالی برگزار شد و در چندین مساله مهم به تصمیمات بسیار خوبی رسیدیم و توانستیم جلوی ابطال برخی مصوبات را بگیریم. از جمله اخذ عوارض از ساختمان‌های نیمه کاره و رها شده و همچنین تابلوهای معرق تجاری که از ابطال مصوبه آنها جلوگیری کردیم که این مهم، با همفکری و موضع مناسب دیوان عدالت اداری محقق شد و درنهایت از کاهش هزاران میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری‌ها جلوگیری شد.

الویری تاکید کرد: درمورد مدیریت یکپارچه شهری جلسات مختلفی با کمیسیون شوراهای مجلس داشتیم و روز گذشته نیز کمیته‌ای در همین زمینه تشکیل شد که امیدواریم با این تلاش‌ها تا پیش از پایان سال جاری درمورد لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها که به دولت ارسال شده و همچنین مدیریت یکپارچه شهری به نتایج مناسبی برسیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 23 شهريور 1397
خفه شو اشغال خدا لعنت کنه خاتمی رو که شورا به وجود اورد ......................
نا شناس 23 شهريور 1397
کسانی که دام پهن کردند مقصرند نه کسانی که بدون اطلاع از دام و با سناریو از پیش طراحی شده دچار گرفتاری شده اند. ضمنا در مورد شورای شهر بابل بجز یک نفر هیچ کدام از 4 عضو دیگر ............................. انجام ندادند و درست نیست با آبروی آنها بازی شود و تر و خشک با هم بسوزند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 شهريور 1397
دقیقا همینطوره. نباید آبروی مومن ریخته شه. هنوز که چیزی اثبات نشده است.
مازنی 23 شهريور 1397
به عنوان یک مازندرانی از اینکه بابل بخشی از مازندران است شرمنده هستم . آبروی ما همه جا رفت . خجالت رده شدیم
بسیجی جانباز گمنام 23 شهريور 1397
باسلام و احترام. انتظارم این است «شمال نیوز» بعنوان یک رسانه فعال متن ارسالی مرا حذف نکند.
آقای الویری ! پشت پرده ای وجود ندارد، بریدن گوش کارگر توسط کارکنان شهرداری دروغ بود یا نبود ربطی به فساد اخلاقی و مالی و... در بعضی از شورا ها ندارد.
فساد از آن جایی در نظام مقدس ما ریشه دواند که یار غار شما در جریان اختلافات و دسته بندی تشکیکیلاتی گفته بود «... ما این در گیری[شما بخوانید عناد و لجاجت با ولی فقیه را] از سازمان شروع می کنیم و به مجلس، شورای نگهبان و... سنگر به ینگر جلو می بریم.».
خدا را شُکر در این فرآیند خیلی ها چون اعضای محترم شورای نگهبان و یا کلیت خبرگان رهبری مانند سَدّی بنیانٌ مرصوص در مقابل تفکر لائیک رفیق شفیقتان(به قول همپالکی هایش چریک پیر) ایستادند. امّا شما که در همان زمان ادعای «جناحِ وسط»(یعنی جناح بیطرف را نمودید) کارتان به آن جا کشید که در انتخابات سَر از ریاست دفتر انتخاباتی دروغگویِ تقلب انتخابات، درآوردید. و هنوز هم با آن «آدم باغی»(به اصلاح شماها پدر اصلاحات) زیر باد کولر و به پشتوانه گرمی لیست رفقا پشتتان است و تحلیل های چنرغازی می دهید..
آقای الویری فراموشتان نشود ! « انسان امر متدرج الوجودی» است. به سابقه مبارزاتی خود نناز . از «زُبیر» که بالاتر سوابق مبارزاتی نداشتید؟ یادمان نرفته در جلسات درون گروهی آن آقایی که روخوانی کلام خدا را مشکل داشت الان بعنوان تئوریسین اقتصادِ اسلامی تبلیغش می کنید و ...
شما هم لطفاً به خود بیا و به صف اُمت شهید داده برگرد، و پیرو «امام المسلمین» باش، نه در لفظ بلکه التزام قلبی و عملی.
نا شناس 22 شهريور 1397
اقای شمال نیوز چرا توهین یه بیشعورو تو سایتت میذاری . اگه یکی همین توهینو به قالیباف و غیره بکنه میذاری تو سایتت
پاسخ ها به این نظر
سید 23 شهريور 1397
قالباف بدتر از خاتمی و خاتمی بدتر از قالیباف . مردم رو عشق است . قالباف کیلو چند / شمال نیوز نظرم رو بذار که بدونن برات فرقی نمی کنه
چالوس 22 شهريور 1397
اون دوستانی که از این جور آدما حمایت میکنن اینم بدونن با آبروی مازندران بازی شد بحث تعصب شهری نیست بحث بابل آمل چالوس ساری رامسر نیست بحث آبروی کل استانه که ریخته شد به لطف بعضیا
نا شناس 24 شهريور 1397
سلام
ضرورت فوری هست که کل شوراهای شهرکشور از نظر مالی واخلاقی نظارت وبررسی دقیق انجام بشه که یک شبه صاحب میلیونهاوچندین میلیارد سرمایه و...شدند
نا شناس 23 شهريور 1397
شوراها شده خانه فساد اخلاقی و اقتصادی هر چه سریعتر باید قانون اصلاح شود و شوراهای کل کشور جمع شود وقتی شهری که شهردار داره شورای شهر دیگه اصلاً لازم نیست شده نون خونه آنها
نا شناس 23 شهريور 1397
سلام
در مورد پیشینه واوضاع اخلاقی بعضی از کاندیداهای عضوشورای شهر برکسی پوشیده نبود اما...تایید شدند
کسی یا مرجعی که آنان را تایید کرد بایدپاسخگو باشند مگر ضعفی داشتند ویا تهدید شده باشند!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.