.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: مدارس غنی سازی و کیفی سازی شود
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، غنی سازی و کیفی سازی مدارس را مهمترین وظیفه معلمان بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، عسگری نیکزاد صبح پنجشنبه در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به مانور بازگشایی مدارس در ۱۹ شهریوماه در استان،غنی سازی و کیفی سازی مدارس را مهمترین وظیفه در مدارس برشمرد و گفت: دانش آموزان، معلمان، فضا و مکان و اولیا از ارکان مهم در امر تعلیم و تربیت به شمار می رود.

وی رشد همه جانبه دانش آموزان شامل رشد عقلی و عاطفی و هنر مهارت را امری مهم برشمرد و گفت: معلمان نیز کارگزاران برنامه های درسی هستند و باید شرایط و فرصت معلم را در مدارس فراهم کنند و معلم باید مهارت و شناخت لازم را از دانش آموز داشته باشد.

وی با تاکید براینکه معلم افسرده قادر به تربیت و پرورش دانش آموز نخواهد بود گفت: مهارت های فنی نیز لازمه خدمت به دانش آموزان است و باید به آن توجه ویزه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران توانایی تبدیل دانش به عمل را امری مهم دانست و گفت: معلمان نسبت به بازآموزی معلومات تعهدات لازم داشته باشد و علاوه بر فضای فیزیکی باید فضای روانی مناسب برای دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

نیکزاد یادآور شد: همچنین با کمک وزارتخانه بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای سال تحصیلی جاری در مدارس استان تهیه شده است.

وی با تاکید برایجاد شادی و نشاط بین دانش آموزان تصریح کرد: ایجاد شادابی و نشاط هنر مدیریت و معلم است و ورزش و نشاط، جشن و نشاط، موسیقی و نشاط، ایمنی و نشاط از مواردی است که سبب ایجاد نشاط بین دانش آموزان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، دانایی، توانایی و خلاقیت را برای مدیران مدارس برای رسیدن به اهداف و برنامه های درس ملی الزامی دانست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.