.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فولادی شهردار منطقه یک ؛
شهرداری با متخلفان سد معبر ساختمانی برخورد می کند
شهردار منطقه یک ساری گفت : با توجه به افزایش ساخت و سازها وبرای رفاه حال شهروندان، شهرداری منطقه در برخورد با متخلفین سد معبر ساختمانی ضمن جمع آوری مصالح ساختمانی از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه گفت: با توجه به گستردگی ساخت و سازها در سطح شهر و منطقه متاسفانه مشاهده می شود که مجریان و مالکان ساختمان بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندان، موجب سد معبر ساختمانی و سختی تردد عابرین پیاده و سواره در معابر اصلی و کوچه ها معابر سطح شهر با مصالح ساختمانی می شوند.

وی افزود:تیرچه، آهن، میلگرد، سفال، جوشکاری اسکلت، ساخت بتن در محل و تخلیه شن، ماسه، سیمان و در برخی مواقع نیز مشاهده شده بدون هیچگونه هماهنگی مسیر کوچه بطور کلی مسدود می شود.

شهردار منطقه یک اظهار داشت:طبق تبصره یک ماده 55 شهرداری‌ها «سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، استفاده غیرمجاز از آنها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور به وسیله مامورین خود رأسا اقدام کند». ماده 55 قانون شهرداری‌ها به شهرداری اختیار می‌دهد که بدون دستور قضائی با این خاطیان برخورد کند و وارد عمل شود.

فولادی در پایان یادآور شد:اگر هنگام ساختمان‌سازی، مصالحی در معابر عمومی قرار داشته باشد، مصداق سد معبر است زیرا فضای عمومی را به اشغال خود در آورده‌ است و با عوامل آن برخورد می‌شود. هنگام ساختمان‌سازی نباید فضای عمومی را به اشغال خود درآورد و تنها با کسب اجازه از شهرداری می‌توان از یک‌چهارم فضای پیاده‌رو یا حتی فضا‌های هوایی استفاده کرد تا مزاحمتی برای سایرین ایجاد نشود و اگر بیش از این اندازه شد شهرداری با این افراد برخورد می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی آباد ساری 22 شهريور 1397
عرض سلام و خدا قوت آقای فولادی این فرمایش شما از پشت میز هست یا رفتین دیدی تو کوچه پس کوچه های شهر چه خبره یک مجوز میدی به ساخت و سازگرها 5 سال داره ساختمان میسازه پس کجاست حق و حقوق شهروندی باید زمان مجوز و پروانه مشخص باشه و کسی که میخواهد ساختمان بسازد تعهد بدهد ظرف مدت معین کارش تمام شود اما این که عملی نمیشود شما را بخدا برید ببینید طرف تمام ماسه سیمان گچ سنگ جلو ساختمانش دپو شده هست میگوید من پروانه دارم مگر این شد حرف شما را بخدا بیایید نیروهای بیکار پشت میز نشین تونو بکار بگیرد برند توی کوچه پس کوچه های شهر ببنید مردم از دست ساخت و سازهای چند طبقاتی سخت زندگی میکنند همش خاک خاک خاک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.