.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهین استاندار گیلان به نمایندگان استان
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: استاندار گیلان روز گذشته با توهین به مجمع نمایندگان استان، آنها را تعدادی کار چاق کن و باندباز خطاب کرد که البته این رفتار وی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش شمال نیوز، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌استاندار گیلان روز گذشته در جلسه‌ای با مقامات استانی نمایندگان استان گیلان را تعدادی باندباز و کار چاق کن خطاب کرد که این رفتار وی بی‌پاسخ نخواهد ماند.


وی افزود: آقای وزیر کشور در انتصاب استاندار گیلان نسبت به مردم این استان جفا کرده و کسی را که کارنامه موفقی در استان بوشهر نداشته را به عنوان استاندار گیلان منصوب کرد.


رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: من به وزیر کشور هشدار می‌دهم که با استاندار گیلان برخورد کند چرا که استاندار گیلان کاملا با نگاه سیاسی و با سلیقه سیاسی خود با افراد برخورد می‌کند و این با سیاست‌های کلی نظام همسو نیست وقتی که یک جریان بر کشور حاکم شد جریان‌های سیاسی دیگر را تحت فشار قرار دهد.


داداشی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این نیستیم که استاندار گیلان مخالفین دولت را به عنوان مدیر به کار گیرد و کسانی هم که منتقد دولت هستند رغبتی به همکاری در عرصه مدیریتی با این آقایان ندارند.


وی در پایان گفت:‌ استاندار گیلان یک فرد بی‌تجربه است که موی خود را در آسیاب سفید کرده و هیچ تجربه‌ای در کار خود ندارد و به استان آسیب می‌زند که بازتاب رفتار این فرد به وزیر کشور بازمی‌گردد.

منبع: فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرهان 22 شهريور 1397
به والله خوب کاری کرد من یک مازندرانی هستم بدانید تمام نمایندگاه وسمت داران با پستی بگم بهتره قبل از نمایندگی زورکی لیسانس دانشگاه آزاد گرفتند سواد میخاد مبتونستند از دانشگاه دولتی اونهم روزانه صبح لیسانس ودکترا داشته بابشی.تمام نمایندگان حتی نمایندگان مازندران وتمام ایران بعد از نمایندگی والله با ... مدرک میگیرند بعداز پایان دوران نمایندگی دکتر میشن
نا شناس 22 شهريور 1397
استاندار گیلان فرد برجسته ایست نمایندگان گیلان بجز یکی دو نفر الحق که استاندار صحیح فرموده اند .در مجلس الکن اند یا صم بکم .پس چرا به مجلس رفته اید؟ برای منافعتان ؟ شرمتان باد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.