.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدافع عنوان هیأت برتر کشوری هستیم/همواره منتقد اداره‌کل ورزش بودم
رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: هیأت والیبال مازندران با رتبه 23 کشوری به ما واگذار شد اما در حال حاضر در دو سال اخیر مدافع عنوان هیأت برتر در کشور هستیم.

به گزارش شمال نیوز،میلاد تقوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه والیبال مازندران روزهای پرافتخاری را سپری می‌کند، اظهار کرد: مقام اول و دومی نونهالان، سومی نوجوانان، قهرمانی جوانان و سومی امیدها، امسال توسط والیبالیست‌های مازندرانی کسب شد.

وی با عنوان اینکه در رقابت‌های دسته یک در بخش مردان در رده نوجوانان قهرمان، جوانان سوم و امیدها نیز سوم شدیم، افزود: همچنین در بخش بانوان در رده نوجوانان چهارم، جوانان سوم و همچنین کاپ اخلاق را نیز کسب کردیم.

رئیس هیأت والیبال مازندران با تأکید بر اینکه روزگاری کمیت برای والیبال مازندران مهم بود، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که پس از سه سال و اندی از حضورمان در والیبال مازندران توانستیم به حد قابل قبولی به کیفیت نسبی برسیم.

این مسؤول در پاسخ به این سؤال که چرا در این نشست نمایندگان اداره‌کل ورزش و جوانان حضور ندارند، اضافه کرد: همه مدیران اداره‌کل را دعوت کردیم و توقع حضور آنها را داشتیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

تقوی با اشاره به اینکه همواره به اداره‌کل انتقاد داشتم، خاطرنشان کرد: هیأتی که حدود ۱۵ هزار بیمه‌شده، بیش از ۱۸۰ کانون، چندین ملی‌پوش در رده‌های مختلف و همچنین ۱۱ کاپ از ۱۲ مسابقه را دارد، متأسفانه جایگاه مورد انتظار را نزد مدیران اداره‌کل ندارد.

وی درخصوص احداث خانه والیبال بیان کرد: از سه سال گذشته تا به امروز پیگیر احداث این خانه بودیم حتی سه نامه از وزیر و معاونان وی به اداره‌کل زده شد، با وجود پیگیری‌های زیاد ما اما هنوز هیچ پاسخی از سوی اداره‌کل داده نشده است.

رئیس هیأت والیبال مازندران با اعلام اینکه نخستین روزی که هیأت والیبال را تحویل گرفتم، این هیأت فاقد هر گونه دفتر و بایگانی اداری بود، تصریح کرد: هیأت با رتبه ۲۳ کشوری به ما واگذار شد اما در حال حاضر در دو سال اخیر مدافع عنوان هیأت برتر در کشور هستیم.

این مسؤول در ارتباط با توجه به رده‌های پایه عنوان کرد: از سه سال قبل استعدادیابی نونهالان را انجام دادیم و همچنان این روند ادامه دارد، نونهالان مازندران تا حدی درخشیدند که در رقابت‌های قهرمانی کشور بدون هیچ ست باخته، به فینال رسیدند و در فینال نیز با اقتدار قهرمان کشور شدند.

تقوی ادامه داد: برای نخستین‌بار در طول تاریخ مازندران مسابقات رده نونهالان بانوان را در استان برگزار کردیم که ۵۰ تیم از سراسر استان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی همچنین با اعلام این خبر که تیم والیبال بهنمیر امسال با این نام در رقابت‌های لیگ برتر شرکت نمی‌کند، یادآور شد: سایه هیأت‎ها در تیم‌داری، نظارتی و حمایتی بوده و به هیچ عنوان حق دخالت در امور و تصمیمات تیم‌ها را ندارند.

رئیس هیأت والیبال مازندران با اعلام مشخص نبودن وضعیت کاله جوان، حضور تیم کاله را در مسابقات قطعی دانست./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.