.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل 68 هزار پرونده تخلف برای واحدهای صنفی مازندران
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 86 هزار پرونده تخلف در طی پنج ماه گذشته برای مراکز عرضه تشکیل شد که 6 هزار و 363 مورد آن شامل کالاها و خدمات بوده است.

به گزارش شمال نیوز،حسین اصغرزاده امروز درباره افزایش نرخ پوشاک کودک و همچنین کمبود عرضه آن در برخی مراکز اظهار کرد: در عرضه پوشاک کودک به طور تخصصی آمار تخلف در دست نیست، ولی در طی پنج ماه گذشته در استان مازندران 86 هزار پرونده تخلف برای مراکز عرضه تشکیل شد که 6 هزار و 363 مورد آن شامل کالاها و خدمات بوده است.

وی با اعلام اینکه مبنای نظارت فاکتورهای خرید واحدهای صنفی است، گفت: طبق این مبنا چنانچه فاکتور بر مبنای سود واقعی تعریف شده باشد که هیچ، ولی اگر مبلغ دریافتی از تقاضاکنندگان فراتر از سود واقعی باشد براساس قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: هرگونه تخلفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار یا هر موارد دیگری مورد بررسی قرار گرفته و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

این مسؤول خاطر نشان کرد: مردم استان مازندران در صورت مشاهده تخلف از عرضه‌کنندگان فروشگاه‌ها و مراکز عرضه می‌توانند با ارائه گزارش از وضعیت زمانی و مکانی متخلفان از طریق تلفن 124 تا در نخستین فرصت اقدامات لازم صورت گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.