.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دهها هزار هوادار نساجی در انتظار حضور در آزادی ؛
جاسوس برانکو سر تمرین نساجی شناسایی شد!+ عکس
شمال نیوز : احتمالا همین شور و هیجان هواداران تیم میهمان و بیانیه های مجازی آن ها، باعث شود تا پرسپولیسی ها نیز حضور پرتعداد تری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.....
جاسوس برانکو سر تمرین نساجی شناسایی شد!+ عکس

شمال نیوز:  هواداران تیم نساجی مازندران خود را آماده حضور پرشور در روز چهارشنبه و بازی با پرسپولیس می کنند.

روز چهارشنبه دو تیم سرخپوش فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار مسابقه ای معمولی برای هواداران پرسپولیس به حساب می آید اما برای مازنی ها و خصوصا قائم شهری ها یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ باشگاه شان به حساب می آید. این نخستین باری است که نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر به مصاف هم می روند و بی شک نساج ها تمام تلاششان را می کنند تا حضوری حداکثری در ورزشگاه داشته باشند.

هواداران نساجی سال پیش در بازی جام حذفی مقابل استقلال، با شور و شوق خاصی برای حمایت از تیمشان به آزادی رفتند و حتی می توان گفت تعداد تماشاگران دو تیم مساوی بود! در آخرین بازی لیگ آزادگان تعداد تماشاگران تیم نساجی در ورزشگاه تختی به بیش از ۲۵ هزار نفر هم رسید و برخی هم پشت در ماندند. در نهایت هم نساجی موفق شد با کسب بردی پرگل به لیگ برتر صعود کند.

حالا اهالی مازندران از شهرهای مختلف این استان خود را آماده می کنند که روز چهارشنبه به تهران بروند و از تیمشان حمایت کنند. آن ها ترجیح می دادند بازی همان روز جمعه یا پنج شنبه برگزار شود اما برگزاری بازی در روز وسط هفته نیز چیزی از انگیزه هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه آزادی کم نمی کند.

احتمالا همین شور و هیجان هواداران تیم میهمان و بیانیه های مجازی آن ها، باعث شود تا پرسپولیسی ها نیز حضور پرتعداد تری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

همچنین فردی که از نزدیکان باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم محسوب می شود سرتمرین نساجی مازندران شناسایی شد.

خبر ورزشی گزارش داد : دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی با موافقت سازمان لیگ و دست اندرکاران باشگاه مازندرانی درحالی به ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه موکول گشت که اتفاق امروز باعث دلخوری مسئولان تیم پرطرفدار شمالی شد.
فرد مذکور پنهانی سرتمرین نساجی مازندران درورزشگاه کارگران حاضر شده و مشغول فیلمبرداری و کسب اطلاعات ازحریف پرسپولیس بود که ازسوی مسئولان تیم شمالی مورد شناسایی قرارگرفت و به سرعت محل را ترک کرد.

جواد نکونام و دست اندرکاران باشگاه نساجی مازندران که تا کنون همه جوره با تیم پرسپولیس همکاری کرده اند تا نماینده کشورمان با شرایط بهترو خیالی آسوده تربرای بازی با الدحیل قطر (درمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا) آماده شوند انتظار این حرکت را نداشته و ابراز دلخوری کرده اند.

عکس| جاسوس برانکو سر تمرین نساجی شناسایی شد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 شهريور 1397
برانکو با نکونام قیاس می کنید
این چرندیات چیه ؟؟
نا شناس 19 شهريور 1397
اینها همش بازی سیاسیه
داور بازی هم استقلالی
احتمالا نکونام داره مثل قلعه نوعی عمل میکنه
داورها را می خره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.