.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعضای شورا اختلافی نداشتم ؛
عضو زن شورای شهر بابل: برادرم در ماجرا دخیل بود، تحویلش دادم
شمال نیوز : یک عضو شورای شهر بابل درباره حواشی اخیر شورای این شهر و اتهام فساد اخلاقی که از سوی امام جمعه این شهر مطرح شد، می‌گوید: برادرم در ماجرای اخیر مقصر بود، تحویلش دادم.
عضو زن شورای شهر بابل: برادرم در ماجرا دخیل بود، تحویلش دادم

به گزارش شمال نیوز ، مرمر فیروزپور، عضو شورای شهر بابل در گفت‌وگو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اختلاف این پنج عضو شورای شهر با دیگر اعضا، عامل اصلی این اتفاقات بوده است، می‌گوید: خیر، هیچ اختلافی بین ما وجود نداشت و ما به‌راحتی با یکدیگر کار می‌کردیم. من شخصا با هیچ‌یک از این اعضا اختلافی نداشتم.


وی همچنین در پاسخ به این پرسش که برخی از بازداشت برادر شما در ارتباط با این ماجرا می‌گویند، توضیح می‌دهد: ارتباط برادر من با این ماجرا به من مربوط نمی‌شود. اگر من در این ماجرا نقشی داشتم، قطعاً از من هم پرسش می‌شد. خلافی که برادر من مرتکب شده است، به من مربوط نمی‌شود.

این عضو شورای شهر بابل با تأکید بر اینکه اگر عضو شورا خلافی را مرتکب شد باید پاسخگو باشد، می‌گوید: من زمانی که متوجه شدم برادرم در این ماجرا دخیل است، او را به دادستانی تحویل دادم. هر فردی که تخلف یا حقوقی را از مردم تضییع کند، باید پاسخگو باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 شهريور 1397
نون به نرخ روز خور محترم مگر شما مآمور نیروی انتظامی هستید که برادر خود را آنهم به دادستانی تحویل داده اید !؟ شاید منظورتان این است که او را لو داده اید ولی چرا اینقدر دیر ؟
- 19 شهريور 1397
اين چه رازي است كه برادر وخواهر عضو شورا ميشوند
محمد 19 شهريور 1397
پژوهش ها ثابت کرد مدیران زن از مدیران مرد پاک ترند
رضا 19 شهريور 1397
خودت بردی به دادستان تحویل دادی نه بابا
بهروز 21 شهريور 1397
باسلام ادب برادر این خانم جزو پیمانکاران شهرداری برادر دیگرش دهیار روستای ترک محله بابل هستند برادر کوچیکش پیمانکار شهرداری بیمارستان واقعا برای خودشون مغازه درست کردن اخرش اینکار بزرگ مطئمن باشین همکارهارو انجام داده تاخواهرش ریس شورا بشه چی بگم فقط ابروی حیثیت بابلی ها توایران رفته بنده با23سال خدمت صادقانه در پدافند هوایی 30درصد همکاران من ازنقاط مختلف ایران پیام دادن تو صادقانه خدمت میکنی چرا شوراشهرتون بجای کارکردن دنبال ناموس مردم بودند چی جواب بدم واقعا یه خورده ازساری یاد بگیرند اگرحاج حسن روحانی نبود اونها همین حرکات ادامه میدادند سلام درود برامامجعمه بابل واطلاعات سپاه که پیگیرش بودند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.