.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار فوتی‌های حجاج در مراسم حج ۹۷
مدیرعملیات حج تمتع ۹۷ با اشاره به اینکه خستگی و ضعف و سرماخوردگی از مشکلات شایع زائران حج بوده است، گفت: تا کنون بیماری واگیر شایع نگران‌کننده میان حجاج گزارش نشده است.

به گزارش شمال نیوز،مدیرعملیات حج تمتع ۹۷ با اشاره به اینکه خستگی و ضعف و سرماخوردگی از مشکلات شایع زائران حج بوده است، گفت: تا کنون بیماری واگیر شایع نگران‌کننده میان حجاج گزارش نشده است.

طاهر درودی مدیرعملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمردر گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت سلامت حجاج اظهار داشت:‌با توجه به آموزش‌های ارائه شده به زائرین حج تمتع ۹۷، خوشبختانه امسال مشکل خاصی میان زائرین نداشتیم.

وی افزود: البته بیماری‌های معمولی که همیشه وجود دارد همچون مشکلات قلبی و عروقی، خستگی و ضعف و سرماخوردگی اولیه در میان زائران بود که این مسئله دور از انتظار نیست.

مدیرعملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر اعلام کرد: خوشبختانه امسال بیماری واگیر شایع نگران‌کننده در میان حجاج گزارش نشده و امیدواریم تا پایان موسم حج نیز این روند ادامه داشته باشد.

درودی گفت: آمار فوتی‌های حجاج نیز تا کنون ۱۰ نفر بوده که سال قبل تا همین زمان ۲۸ مورد بود که امیدواریم این مسئله نیز تا پایان عملیات حج بیشتر نشود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.