.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع ۱۵ شهید گمنام و عاشورایی در مازندران
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مازندران از تشییع ۱۵ شهید گمنام همزمان با محرم حسینی در استان خبر داد

به گزارش شمال نیوز، سردار ملکی سردار عبدالله ملکی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساری، با بیان اینکه ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان تشییع می شود گفت: از مجموع، چهار شهید در غرب استان و در شهرهای تنکابن و شیرود زادگاه شهید شیرودی تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی افزود: از مجموع ۱۵ شهید گمنام و والامقام، هفت شهید در سطح استان خاکسپاری خواهند شد و پیکر مطهر هشت شهید دیگر بعد از تشییع به تهران منتقل می شود.

سردار ملکی با بیان اینکه آیین وداع با شهدای گمنام ۲۵ شهریورماه در بابل و مراسم تشییع در ۲۶ شهریورماه در ساری برگزار خواهد شد خواستار تبلیغات محیطی ویژه برای برپایی این آیین ها شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشکیل ۱۳ کمیته شهرستان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، از دستگاه های استانی و شهرستان خواست تا تبلیغات محیطی مناسبی انجام دهند و فضای شهر را دفاع مقدسی کنند.

سردار ملکی از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰ نفر ویژه دفاع مقدس در آمل خبر داد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس به شمار می رود.

وی گفت: برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تقدیر از سربازان، تبیین حماسه عملیات ثامن الائمه (ع) از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.515 seconds.