.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۲۸ نفر براثر حوادث کار در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: 4 ماه نخست امسال 28 نفر در حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار کرد: چهار ماه نخست امسال 28 نفر (همگی مرد ) در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه بامدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش داشت.

وی افزود: بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان‌های آمل و ساری هر کدام با 6، بابلسر، تنکابن و نوشهر هر کدام با سه مورد فوتی ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: طی چهار ماهه امسال بیشترین آمار تلفات در اردیبهشت و تیرماه هر کدام با 9 فوتی گزارش شده است.

عباسی با بیان اینکه از این تعداد ذکر شده 26 نفر متاهل و بقیه مجرد هستند، یادآور شد: همچنین تعداد دو نفر از فوت‌شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیرایرانی (افغان) هستند.

وی با اعلام اینکه سنین 31 تا 40 سال با 10 مود دارای بیشترین فوتی و بیش از 61 سال با دو فوتی کمترین آمار را داشتند، گفت: سقوط از بلندی بیشترین علت مرگ در حوادث کار بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: در سال‌های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی و اصابت جسم سخت است به‌طوری‌که در چهار ماهه امسال 12 مورد مرگ‌های ناشی از حوادث کار به‌دلیل سقوط از بلندی، هشت مورد نیز برقگرفتگی، سه مورد اصابت جسم سخت و پنج مورد هم سایر موارد است.

عباسی با اشاره به افزایش 13 درصدی مصدومان ناشی ار حادثه کار، گفت: براساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان 302 نفر مصدوم (287 مرد و بقیه زن)ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.687 seconds.