.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی آخر هفته‌های پُرترافیک تابستانی در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم کماکان شاهد افزایش تردد در سطح محورهای مازندران به‌ویژه در آخر هفته‌ها باشیم.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار کرد: براساس آمار برداشتی از سامانه‌های ترددشمار برخط طی هفته گذشته تردد در محورهای مازندران ۱۵ میلیون و ۷۶۳ هزار تردد بوده که در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل ۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل پایانی تابستان هستیم براساس آمار سال گذشته این پیش‌بینی وجود دارد که تردد در این ماه نسبت به سایر ماه‌های تابستان رشد داشته باشد که آمار هفته گذشته نیز این موضوع را تایید کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اضافه کرد: ساعات اوج تردد در هفته گذشته بین ۱۸ تا ۲۰ بوده که در این ساعت متوسط تردد تقریباً دوبرابر میانگین در ساعت عادی بوده است.

هاشمی بیان کرد: طی هفته گذشته در محورهای کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر و محورهای ورودی و خروجی غربی و شرقی استان بیش از یک میلیون و ۵۴۰هزار تردد داشتیم که این عدد نشان‌دهنده رشد هفت درصدی نسبت به هفته ماقبل است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های انتهایی تابستان قرار داریم و تعطیلات آخر هفته‌های پیش‌رو، پیش‌بینی می‌کنیم کماکان شاهد افزایش تردد در سطح محورهای مازندران به‌ویژه در آخر هفته‌ها باشیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران یادآور شد: از همه مسافران و تقاضا داریم با دریافت اطلاعات شرایط ترافیکی و محدودیت‌های ترافیکی تردد در محورهای مازندران نسبت به زمان‌بندی سفر برنامه‌ریزی کرده تا با ترافیک و تأخیر کمتری مواجه شوند.

هاشمی در پایان گفت: از طرفی با توجه به ازدحام، ترافیک در محورها افزایش پیدا می‌کند که رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ازجمله رعایت سرعت مطمئنه و فاصله مجاز از خودروی جلویی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.