.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراه با شفاف سازی مدیرعامل بیمارستان شفا ساری؛
بنری که « شفا » را از بیماران مازندرانی دور می کند !+ جزئیات
شمال نیوز :وی ادامه داد : پس از خلف وعده مکرر مسئولان تامین اجتماعی و اسناد پزشکی و برای خروج از بحران و حفظ کارکنان موجود این مرکز پزشکی ، پس از مکاتبات مکرر و ضرب الاجل اعلام شده مجبور به لغو قرارداد شدیم .....
بنری که « شفا » را از بیماران مازندرانی دور می کند !+ جزئیات

شمال نیوز : در روزهای گذشته نصب بنری در ورودی شعب تامین اجتماعی استان که در آن بیمه شدگان را از مراجعه به یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های استان منع کرده بود موجب نگرانی بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی گردید .

 

به گزارش شمال نیوز ، در این بنراز عدم قرارداد با بیمارستان شفا ساری خبر داده شده است وچند بیمارستان دیگر به بیمه شدگان تامین اجتماعی توصیه شده است .

 

این درحالی است که بیمارستان شفا ساری به عنوان یکی از بیمارستان های بزرگ و مجهز استان ، همواره مورد توجه مردم برای درمان بیماری ها و عمل های جراحی مهم و حساس بوده است و از این منظر موجبات نگرانی هم استانی های مازندرانی را فراهم کرده است .

 

در همین راستا و برای اطلاع از چند و چون ماجرا به سراغ مدیرعامل بیمارستان شفا ساری رفتیم .

 

دکتر محمدرضا پیوندی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز گفت : بیمارستان شفا با بیش از 500 پرسنل ، یکی از مراکز درمانی فوق تخصصی استان است که بیشترین پذیرش بیماران را در سطح استان برعهده دارد .

 

 مدیرعامل بیمارستان شفا ساری بدهی تامین اجتماعی به این بیمارستان را از خرداد 96 تا کنون بالغ بر 18 میلیارد تومان اعلام و اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی حق بیمه را که نقدا از بیمه شدگان دریافت می نماید اما برای آنان هزینه نمی کند که بدلیل عدم انجام تعهدات 18 میلیارد تومانی ، این مرکز درمانی با بحران شدید مالی روبرو شده است .

 

دکتر پیوندی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته برای دریافت مطالبات این بیمارستان بیان کرد : بارها با مسئولان مرتبط در تامین اجتماعی و اسناد پزشکی مذاکره داشتیم و حتی مسئولان استان نیز در جریان قرار گرفتند و هر بار تعهداتی در خصوص پرداخت بخشی از بدهی داده شد اما در دو مهلت یک ماهه بازهم به این تعهدات عمل نگردید .

 

وی ادامه داد : پس از خلف وعده مکرر مسئولان تامین اجتماعی و اسناد پزشکی و برای خروج از بحران و حفظ کارکنان موجود این مرکز پزشکی ، پس از مکاتبات مکرر و ضرب الاجل اعلام شده مجبور به لغو قرارداد شدیم .

 

 مدیرعامل بیمارستان شفا ساری با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی اسناد پزشکی تامین اجتماعی افزود : مسئولان اسناد پزشکی و تامین اجتماعی به جای اینکه در صدد جبران تعهدات و بدهی های خود باشند به اطلاع رسانی خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی می پردازند و حتی از پذیرش صورتحساب بیماران این بیمارستان امتناع می ورزند .

 

دکتر پیوندی به مسئولان اسناد پزشکی و تامین اجتماعی توصیه کرد : مسئولان اسناد پزشکی و تامین اجتماعی با مردم صادق باشند و با شفاف سازی و اعلام پیگیری ها و اقدامات مسئولان بیمارستان شفا ، به بیان واقعیت ها بپردازید .

 

وی در پایان گفت : با بحران مالی که بواسطه عدم پرداخت تعهدات اسناد پزشکی تامین اجتماعی صورت گرفت متاسفانه این مرکز قادر به خرید اقلام مصرفی پزشکی و ضروری خود نمی باشد و امنیت شغلی پرسنل نیز به خطر افتاده است ، هرچند مسئولان بیمارستان شفا با توجه به بیکاری موجود در استان و کشور ، به هیچ عنوان راضی به تعدیل نیرو نخواهند شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 شهريور 1397
به عنوان یک مخاطب بی طرف حق با بیمارستان شفر است . مگر ما حق بیمه را بموقع و نقد واریز نمی کنیم پس چرا تامین اجتماعی تعلل می کند در پرداخت طلب مراکز درمانی ؟!
محمدرضاسالار 10 شهريور 1397
متاسفانه پولی که بابت حق بیمه از بیمه شدگان کسر میشود در حوزه های دیگر هزینه میشود میتوان گفت که سازمان به دنبال بنگاه است تا ارائه خدمت.به ریاست محترم بیمارستان شفا ساری این حق را میدهم که از حق و حقوق کارکنان بیمارستان دفاع کند.
حمید 10 شهريور 1397
سلام .این کار بیمارستان ضربه مهلکی هست بر پیکر مردم . این وسط گناه مردم چیه
پاسخ ها به این نظر
سامان 10 شهريور 1397
به عنوان یک آدم بی طرف تحت فشار گذاشتن مردم درست و انسانی نیست ولی خوب یه بنگاهی مثل بیمارستان با 500 نیرو و 100% هزیته های خیلی زیاد دارو ، لباس ، تغذیه وقتب 18 میلیارد طلب داشته باشه میره تحت فشار و ای فشارو اداره بیمه که سالیانه ساله دار حال گرفتن پول از ماست باید کم کنه و بداد مردم برسه . قابل قبوله که بیمارستان از جیب خودش برای ما خرج نکنه ولی مثل اینکه بر خلاف گفته همه بیمارستان خصوصی سر گردنه هست ولی بیشتر به فکر مردمه
............. حسینی 10 شهريور 1397
من خودم در یک مرکز درمانی کار میکنم. بیمه مدتهاست قول داده حداقل اوراق بده بجای بدهیش اما به اون هم عمل نمیکنه. پول رو از مردم نقد میگیرن ولی به مراکز درمانی نمیدن
نا شناس 10 شهريور 1397
تامین اجتماعی اصلاً به فکر مردم نیست دفترچه‌ای که داده بدرد هیجا نمی خوره کارگر بدبخت باید عرق بریزه حق بیمه اش را سرماه بده مدیران تامین اجتماعی حقوق کمتر از 10 میلیون ندارند با چه قانونی دارند ..................... چرا کسی به فکر مردم نیست
محمد 10 شهريور 1397
باز خدا پدرشونو بیامرزه که به فکر پرسنل هستن تو این زمان که همه به فکر تعدیل نیرو هستن دارن از نیروهای خودشون حمایت می کنن و راه چاره ای هستن. درضمن بیمه تامین اجتماعی با این همه دریافتی پولی که از افراد میگیره زحمت می داد خودشو 20 تا 30 درصد از مخارجو متقبل میشد. مگر ما حق بیمه را بموقع و نقد واریز نمی کنیم پس چرا تامین اجتماعی تعلل می کند که بیمارستانها بخوان همچین کاری رو انجام بدن.
ميلاد 10 شهريور 1397
تنها بيمارستانيكه ميشد روشحساب باز كرد همين شفا بود كه با اين اوصاف اونم تعطيل شده خوب خدارو شكر.
محمد 10 شهريور 1397
حرف شما قبول ولی بیمارستانی که 18 میلیارد طلب داره هزینه های خودشو از کجا تامین کنه
یلدا 10 شهريور 1397
هر کس به طریقی دل ما می شکند بیگانه جدا دوست جدا این که یک بیمه درمانی هست اینجوری حالا بیا بیمه عمرو اینا چه می کنن پولشو سالهاست از ما گرفته حالا حاضرم نیست مقداری از اونو برا خودمون هزینه کنه
یلدا 10 شهريور 1397
هر کس به طریقی دل ما می شکند بیگانه جدا دوست جدا این که یک بیمه درمانی هست اینجوری حالا بیا بیمه عمرو اینا چه می کنن پولشو سالهاست از ما گرفته حالا حاضرم نیست مقداری از اونو برا خودمون هزینه کنه
نا شناس 10 شهريور 1397
مرگ نزدیگ است
رسول 9 شهريور 1397
من پدر و مادر من هر دو کارمند یک شرکت هستند با یک بیمه و یک بیمه پایه . تقریبا سه ماه پیش پدرم برای یک عمل جراحی مجبور به بستری شدن در بیمارستان دی تهران شد که این بیمارستان با هیچ بیمه ای طرف قرارداد نیست و هزینه عمل ما مبلغ 23.658.000 میلیون شد که با کرفتن فاکتور و مراجعه به اداره بیمه و پایه مبلع 22.640.00 میلیون آن به ما برگشت داداه شده ولی هفته گذشته که مادرم در بیمارستان شفا ساری بستری شده با هزینه 6.875.000 میلیون و در قبال آن فاکتور گرفتم اداره بیمه میگه تمامی اقداماتی که در بیمارستان شفا انجام بشه برای ادارات بیمه غیر قابل قبول هست باز جای شکرش باقی هست که بیمه پایه بیشتر مبلغ 4.468.000 به ما برگردونده ولی بیمه تامین اجتماعی زیر بار هیچ مسئولیتی نمی ره. می خام بدونم قوانین بیمه تو هر شهر متفاوت و سلیقه ایه؟ واقعا این مبالغ برای خیلی از ما ها مهم و تو زندگیمون تاثیر گذاره . به امید روزا خوب بدون مریضی و بی این حرفها
نا شناس 10 شهريور 1397
از زحمات بی وقفه واحد درمان تامین جتماعی را نباید نادیده گرفت. تو این شرایط مملکت دارند مدیریت می کنند.
مهندس علی 10 شهريور 1397
چهار لا پهنا حساب کردن بیمارستانهای خصوصی و خواباندن غیر ضروری بیمار در بخش های آی سی یو و سی سی یو در بیمارستانهای خصوصی را نباید فراموش کرد .
راه چاره ازدیاد بیمارستانهای دولتی تأمین اجتماعی با امکانات لازم در سراسر کشور است که متأسانه این سازمان به جای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و سلامت و احداث بیمارستان ، سرمایه مردم را در بخش های نا مرتبط هزینه می نماید .
ناشناس 11 شهريور 1397
بله دوست خوبمون به نكته خوبي اساره كردن بايد تشكر بشه كه با پول چند برابري دريافت از ما حداقلترين خدمات رو به ما ميدن جاي بسي تقدير داره خدا قووووووت
کیوان 11 شهريور 1397
بنده ازمعترضین این قضایا بودم مورخه ۱۳۹۷/۰۶/۰۱دراین بیمارستان ،،،همه دنبال متفعت خودشان هستن کسی بفکر بیمارنیست،،،،،
علیمردان مازندرانی 11 شهريور 1397
با سلام، دوستان وظیفه ذاتی تامین اجتماعی رو که بستن قرار داد با دیگر بیمارستانها ست لذا اینکه اختلاف سلیقه دارند رو ما بیمه شدگان کار نداریم ، دکترها با بیمارستانهای دولتی برای عمل خودشون قرار داد ندارند که ما به آن بنر ورهنمودهای شان گوش کنیم وعمل نمائیم .
در تمام کشور مرسوم است هزینه پزشکی با کسر فرانشیز به بیمه گذار پرداخت بشه ، اگه شما تامین اشتباهی قانون شبانه می نویسید واز خدمات یک بیمارستان بنام ما بیمه شدگان را محروم می کنید دست مریزاد به این مدیران که قابل توجه استاندار محترم ومعاون .............. ایشان و مدیر کل بهداشت درمان استان
نا شناس 11 شهريور 1397
چون به کارمند ساده اش بیش از 4000000 تومان حقوق میده، بایست حق بدین به بنده خدا تامین اجتماعی که نتونه بدهی ها رو که از جیب کارگرهای بدبخت و بیچاره در آورده صاف کنه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.272 seconds.