.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«ناصر حجازی» هفت سال بعداز فوت، بدهکار مالیاتی شد!
شمال نیوز : همسر ناصر حجازی معتقد است که اداراه مالیات بعد از ۷ سال از درگذشت وی از خانواده این مربی مالیات حضور او در استقلال را می‌خواهد.....

شمال نیوز:  بهناز شعیفی همسر ناصر حجازی گفت: چند روز پیش از اداره مالیات با من تماس گرفتند و مدعی شدند که ناصر حجازی به اداره مالیات بدهکار است. وقتی این موضوع را شنیدم تعجب کردم و گفتم بعد از این همه سال تازه یادتان افتاده ناصر به اداره مالیات بدهکار است؟ وقتی این حرف را شنیدم به آنها گفتم ناصر از زمان حضورش در استقلال 20 میلیون تومان طلبکار است و بروید از باشگاه بدهی مالیاتی‌اش را بگیرید. جالب است من را تهدید کردند که حسابم را مسدود می‌کنند و ممنوع‌الخروج می‌شوم.

همسر مرحوم حجازی تصریح کرد: صبح امروز به خیابان گاندی رفتم که به من گفتند باید به خیابان ظفر بروم. من با این سن و سال را در این خیابان‌ها پاس می‌دهند، به نظرم این اداره می‌تواند با این نوع پاسکاری یک تیم حرفه‌ای در فوتبال تشکیل بدهد!وقتی با من در این شرایط سنی اینگونه برخورد می‌کنند با دیگران چه رفتاری می‌کنند خدا می‌داند.

وی در پایان گفت: این آقایان بهتر است کسانی که اختلاس می‌کنند را ممنوع‌الخروج کنند نه من را. این کسانی که در این اداره مشغول هستند بهتر است وقتی به اداره مالیات مراجعه می‌شود مردم را به جای دیگر پاس ندهند.

 

«ناصرحجازی»هفت سال بعدازفوت،بدهکارمالیاتی شد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.638 seconds.