.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت خودروها شکسته می شود

شمال نیوز: دبیر انجمن خودروسازان ایران از فروش ویژه ۴۰هزار خودرو در هفته آینده توسط دو شرکت بزرگ خودروساز خبر داد.
به گزارش شمال نیوز ، احمد نعمت‌بخش از تمهیدات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کاهش التهاب بازار خودرو خبر داد و اظهار داشت: قرار است براساس توافقات به‌عمل‌آمده به‌مناسبت عید غدیر خم فروش ویژه محصولات سایپا با قیمت روز در زمان تحویل هفته آینده آغاز شود.

وی افزود: در این طرح فروش، 20 هزار دستگاه از محصولات سایپا پیش‌فروش و 20 هزار از خودروهای ناقصی ایران خودرو که تأمین قطعات آنها انجام شده تحویل خریداران خواهد شد.

دبیر انجمن خودروسازان ایران در خصوص دلایل افزایش غیرمنطقی قیمت انواع خودروهای داخلی از جمله پراید که از مرز 40 میلیون تومان نیز گذشته است گفت: به‌اعتقاد من این قیمت‌ها صوری است، عده‌ای پول‌های سرگردان را راهی بازار خودرو کرده و با انتشار تبلیغات مختلف در صدد افزایش قیمت خودرو هستند.

وی چاره کار بازار سرگردان خودرو را که عده‌ای به‌دنبال کسب سودهای حداکثری بدون زحمت هستند فروش خودرو در حاشیه بازار دانست و گفت: با این روش دست سودجویان از بازار خودرو قطع خواهد شد و با کاهش خریداران، قیمت خودرو تعدیل خواهد یافت به‌نحوی که با این روش خریداران واقعی با بازشدن سایت فروش خودروسازان موفق به ثبت‌نام خودرو در پیش‌فروش‌ها خواهند شد.

نعمت‌بخش اضافه کرد: تجربه موفقی که در دهه 70 برای بازار خودرو اجرایی شد این نتیجه را به‌وجود آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.