.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنگ نرم مهم ترین توطئه دشمن در فضای مجازی
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رویارویی امروز ما با آمریکا در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی است.

به گزارش شمال نیوز ، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادواره ۳۸۵ شهید کارمند مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر با بیان اینکه رویارویی امروز ما با آمریکا در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی است، گفت: آن روز که جمهوری اسلامی امکانات خاصی نداشت و همه دنیا اعم از چپ و راست به صدام کمک کرده بودند، حماسه دفاع مقدس خلق شد و جلوی دنیا ایستادگی کردیم و ایران امروز با قبل بسیار متفاوت است و اگر کوچکترین تهدیدی علیه کشور داشته باشند تمام پایگاه های آمریکا و کشورهای مرتجع که پایگاه آمریکا شدند، مورد هدف قرار خواهند گرفت.

وی جنگ نرم، عملیات روانی و خالی کردن دل مردم را کارزار جدید دشمن مطرح کرد و افزود: امروز بصیرت برای شناخت دوست و دشمن امری مهم است و پایگاه کنونی آمریکا، پایگاه های سایبری است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به افتتاح مرکز بزرگ سایبری عربستان توسط ترامپ اشاره و گفت: این پایگاه، مرکز تولید اخبار نادرست علیه جمهوری اسلامی است و ۷۰ درصد پیام های تولید شده علیه نظام، توسط مراکز سایبری عربستان و آمریکا است.

ضرغامی با بیان اینکه امروز سانسور جدید به معنای بمباران اطلاعاتی است، گفت: به عنوان نمونه در واقعه اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر برای زیارت راهی کربلا می شود اما شبکه های خارجی هیچ تصویر و خبری از جمعیت چند میلیونی منتشر نمی کنند زیرا حادثه اربعین در واقع تقویت فرهنگ مقاومت و عدالت است و ایران اسلامی پرچمدار عدالت و ایستادگی است و آمریکا پرچمدار استکباری به شمار می رود.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که دست ما خالی بود جوانان ما دلیرمردانه جنگیدند و همه دنیا به صدام کمک کردند اما موفقیت از آن ما بود و دشمن بداند امروز ایران به بالاترین درجه نظامی دست یافت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب مخملی الگوی دشمنان بود که بعد از انتخابات تلاش کردند با ایجاد فتنه و در هم آمیختن حق و باطل به نظام آسیب برسانند که با بصیرت مردم توطئه دشمنان خنثی شد.

ضرغامی افزود: بدانیم دشمن می‌ خواهد از این فضا استفاده کند و اصل نظام و انقلاب و آرمان شهدا را زیر سئوال ببرد و میان مردم و انقلاب فاصله بیندازد که باید حواسمان باشد و با صبر و استقامت این مشکلات را سپری کنیم.

سرهنگ محمد رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم گفت: یکی از ویژگی های شهدای دوران دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی و ایستادگی برابر دشمنان بوده است.

وی افزود: دشمنان با ایستادگی برابر دشمنان، جاودانه شدند و امروز دشمن به خود اجازه و جرات حمله به کشور را نمی دهد اما در عرصه های دیگر درگیر جنگ همه جانبه و تمام عیار هستیم و باید بصیرت داشته باشیم.

سرهنگ رضایی، جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی را از جمله عرصه های جنگ با دشمن بیان کرد و گفت: در این شرایط باید بصیرت داشته باشیم و اگر بخواهیم انقلابی عمل کنیم نیازمند بصیرت هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران افزود: دشمن روز به روز فضا را در حال تشدید است و اگر گرفتار بی بصیرتی شویم همه چیز به نفع دشمن تمام خواهد شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.