.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷۰ پایگاه جشن عاطفه ها در مازندران برپا می شود
قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: ۷۰ پایگاه جشن عاطفه ها برای جمع آوری کمک های مردمی در آستانه بازگشایی مدارس در استان برپا می شود.

به گزارش شمال نیوز، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها در روز پنجشنبه پانزدهم شهریور در۷۰ پایگاه های مستقر در میادین اصلی شهرها و روز جمعه شانزدهم‏ شهریور در میعادگاه های نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم برگزار می شود ،افزود: در اجرای جشن عاطفه ها صدا و سیمای مرکز مازندران ، آموزش و پرورش استان و سازمان دانش آموزی با کمیته امداد همکاری دارند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۴۰۰هزار پاکت بین دانش اموزان توزیع می شود، ادامه داد: دریازدهم مهر ماه سالجاری زنگ مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد.

وی افزود: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید ، بازگشایی مدارس و با توجه به در پیش بودن جشن عاطفه ها به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی و انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند « کمپین کیف مهربانی» در جشن عاطفه ها مانند سال گذشته در استان اجرا می شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار استان می توانند با پرداخت حداقل مبلغ۷۵هزار تومان به صورت نقدی و یا تهیه یک سرویس کامل از کیف و لوازم التحریر دانش آموزان نسبت به کمک به نیازمندان اقدام کنند.

وی با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست استان افزود: مازندرانی های نیک اندیش می توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت # ۰۱۱ *۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ موردنظر واریز و در کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کنند.

اسکندری گفت: مردم استان می توانند کمک های غیر نقدی خود را نیز به ادارات کمیته امداد شهرستانها اهدا کنند تا این کمک ها در سریعترین زمان ممکن و قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند برسد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.