.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقلال باید غرامت سنگینی بپردازد!
باشگاه ذوب‌آهن به دلیل پاس نشدن اولین چک انتقال تبریزی به استقلال از مسئولان این باشگاه به شدت ناراحت است.

به گزارش شمال نیوز، چند هفته پیش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت مرتضی تبریزی از تیم ذوب‌آهن جدا شد و با عقد قراردادی به استقلال پیوست. در همین راستا باشگاه ذوب‌آهن که نمی‌خواست این مهاجم را بفروشد با استقلالی‌ها همکاری زیادی کرد تا این انتقال رخ دهد اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها خیلی با مسئولان ذوب‌آهن همکاری نکرده‌اند.

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان این روزها به شدت از امیرحسین فتحیسرپرست باشگاه استقلال ناراحت است و دلیل آن هم این است که ۱۰ روز از موعد اولین چک انتقال تبریزی به استقلال گذشته، ولی این چک هنوز پاس نشده است.

این مسئله که با ناراحتی ذوبی‌ها به خصوص سعید آذری روبه‌رو شده، ممکن است برای استقلال کمی گران تمام شود. بندی در قرارداد انتقال مرتضی تبریزی بین استقلال وجود دارد که طبق آن باشگاه استقلال در صورت پاس نشدن چک‌ها در موعد مقرر استقلال باید معادل ۵۰ درصد آن چک غرامت پرداخت کند.

 

با این اوصاف استقلال که چک اول خود را پاس نکرده حالا باید علاوه بر پاس شدن آن چک معاول نیمی از آن را به عنوان غرامت به ذوبی‌ها پرداخت کند که مبلغ قابل توجهی هم است.

این درحالی است که ذوبی‌ها شدیدا از باشگاه استقلال ناراحت بوده و آنها اعتقاد دارند که وقتی با استقلال همکاری کرده‌اند چرا آنها سر قول خود نبوده‌اند.

منبع: میزان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.