.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
30 طرح هفته دولت در بهشهر بهره برداری می شود
هادی خنجری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که این طرح ها در بخش های آبرسانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنایع، بهسازی معابر و راه روستایی آماده بهره برداری است.
30 طرح هفته دولت در بهشهر بهره برداری می شود

به گزارش شمال نیوز، هادی خنجری روز شنبه به ایرنا گفت که این طرح ها در بخش های آبرسانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنایع، بهسازی معابر و راه روستایی آماده بهره برداری است.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت دانست و گفت: تبیین و تشریح عملکردهای اجرایی از سویی موجب افزایش امید در بین آحاد مردم شده و همچنین زمینه استفاده از خدمات اجرا شده را برای مردم مهیا می کند که باید اطلاع رسانی مناسب در این بخش انجام شود.

فرماندار بهشهر اطلاع رسانی عملکرد دولت و خدمات مسئولان به مردم را حق مردم دانست و افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد دستگاه های دولتی به مردم است.

خنجری گفت: شهیدان رجایی و باهنر زمان شناس بوده و زمان را هیچگاه از دست ندادند و خدمت به مردم و عبادت خالق در دستور کارشان بود و کسانی که در راس خدمت به مردم هستند و خالصانه و صادقانه تلاش کردند؛ برای دولتمردان و خادمان مردم در دستگاههای اجرایی با سرمشق باشند.

وی افزود: با افزایش هرچه بیشتر آگاهی مردم از خدمات نظام روحیه امید و نشاط در جامعه ارتقا می یابد و لذا همه ما باید با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر، خدمات بیشتری به ولی نعمتان خود ارائه کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.