.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان باختن دو اصفهانی و کرجی در دریای مازندران
دو مسافر اصفهانی و کرجی ۲۴ ساعت گذشته در دریای مازندران غرق شدند و جان باختند.

به گزارش شمال نیوز،نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: با توجه به تعطیلات عید قربان؛ دو روز گذشته دریای مازندران پذیرایی مسافران و گردشگران زیادی بود.

وی افزود: دو روز گذشته د- ح. جوان ۲۹ ساله اهل مشکین شهر اصفهان بدون توجه به هشدار ناجیان غریق مبنی به طوفانی بودن دریا با اقدام به شنا در محدوده طرح رادیو دریادر شهرستان چالوس کرد که به دلیل آشنا نبودن به فن شنا گرفتار امواج سهمگین دریا شد و غرق شد.

کریمیان گفت: س. – ن. جوان ۲۳ ساله کرجی نیز با وجود اینکه دریا مواج بود بدون توجه به توصیه‌ها و تذکر‌ها ناجیان در منطقه بخش خصوصی تازه‌آباد شهرستان عباس‌آباد وارد دریا و غرق شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه از اول خرداد تاکنون ۲ هزار و ۸۶۶ نفر از خطر مرگ پس از غرق شدن نجات یافتند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مرد و ۶۶۶ نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه ناجیان غریق تا امروز به‌صورت آماده‌باش هستند، گفت: تمام تلاش ناجیان غریق این است که بتوانند سواحل استان را زیرپوشش قرار دهند تا شاهد مشکلی نباشیم.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: اکنون ۹۳۰ ناجی غریق، ۱۰۰ جت اسکی و ۱۵۰ قایق و ۴۰۰ ناجی غریق در محدوده طرح سالم سازی دریا برای امدادرسانی در سواحل مازندران مستقر هستند.

کریمیان به مسافران و گردشگران توصیه کرد: از شنا در شب و خارج از محدوده طرح دریا خودداری کنند و خانواده‌ها در هنگام غرق یکی از بستگان خود در دریا اقدام به نجات گروهی نکنند و از قایقرانان، جت رانان و عوامل امدادی مستقر در سواحل استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.212 seconds.