.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمره نماینده مجلس به نظارت مجلس
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تدوین برنامه‌های چهارم تا ششم احکامی که وزارتخانه آورده مصوب شده ‌ولی اقرار می‌کنیم که نظارت مجلس ضعیف است و خودم به آن نمره هشت می‌دهم.

به گزارش شمال نیوز، حسن کامران دستجردی امشب در جمع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: پزشکان ما بااخلاق هستند و لذا اخلاق پزشکی جامعه ایرانی نسبت به کشورهای دیگر رتبه بالایی دارد.


وی با اشاره به بازدیدهای خود از مراکز اورژانس بیمارستانی، گفت: در برخی از این بازدیدها با اینکه نیمی از شب گذشته بود شاهد بودیم که کادر درمانی با چه دلسوزی از بیماران مراقبت می‌کنند و نیاز هست به آن‌ها خدا قوت بگوییم.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از تولیدات داخلی و شهرک علمی و تحقیقاتی بازدید داشته‌ایم که شاهد بودیم جوانان زبده اتاق عمل را تولید کرده‌اند.


وی تصریح کرد: اگر دستمایه این افراد و تولیدات بومی آن‌ها را به سیستم بهداشتی و درمانی تزریق نکنیم و به‌جای آن به واردات کالای خارجی روی آورده شود جای تأسف دارد.


کامران با بیان اینکه نباید اجازه واردات کالاها از خارج داده شود که شاهد هدررفت ارز به‌صورت موجود باشیم، گفت: در تدوین برنامه‌های چهارم تا ششم احکامی که وزارتخانه آورده مصوب شده ‌ولی اقرار می‌کنیم که نظارت مجلس ضعیف است و خودم به آن نمره هشت می‌دهم.


وی اظهار داشت: معتقدم هر چه سرانه بهداشت در جامعه افزایش پیدا کند امنیت نیز افزایش پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.