.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه مجلس به دولت درباره انتخابات مجلس یازدهم
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از نامه به دولت برای برگزاری انتخابات سال آینده پارلمان به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از ارسال نامه به دولت برای برگزاری انتخابات سال آینده مجلس به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: برگزاری انتخابات مجلس به صورت الکترونکی به دولت ابلاغ شده و قوه مجریه نیز این موضوع را به وزارت کشور ابلاغ کرده است.

 

وی با بیان اینکه نرم‌افزار و سخت‌افزار برگزاری انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید به تائید شورای نگهبان برسد، ادامه داد: البته جلساتی در همین زمینه با مسئولان وزارت کشور داشته‌ایم که در آن جلسات نمایندگان شورای نگهبان نیز حضور داشته‌اند.


نماینده کرج در مجلس با تاکید بر اینکه راجع به برگزاری الکترونیکی انتخابات هم قانون داریم و هم تجربه برگزاری انتخابات شوراها در 150 شهر به صورت الکترونیک را داریم، افزود: یقیناً باید انتخابات مجلس در سال آینده به صورت الکترونیکی برگزار شود.


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه ممکن است انتخابات مجلس به صورت 100 درصدی در تمام شهرها به صورت الکترونیک برگزار نشود، اظهار داشت: به دنبال این هستیم حداقل 50 درصد شهرها انتخابات‌شان به صورت الکترونیکی برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.