.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست وزارت تعاون:
تمام شهرستان‌های کشور امسال به اورژانس اجتماعی مجهز می‌شود
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 160 شهرستان در کشور از اورژانس اجتماعی در سال گذشته برخوردار شد و ما در سال جاری تمام شهرستان‌هایی که باقی مانده‌اند را به اورژانس اجتماعی مجهز خواهیم کرد.
تمام شهرستان‌های کشور امسال به اورژانس اجتماعی مجهز می‌شود

به گزارش شمال نیوز، انوشیروان محسنی‌بندپی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: اولویت اقدامات ما فقرزدایی در کشور است.

وی ادامه داد: اشتغال فراگیر، روستایی و پایدار و توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌ها نسبی هر استان در این بخش یکی دیگر از اولویت‌های کاری وزارتخانه است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: سیاست ما این است که زمینه ماندگاری روستاییان در روستا را با فراهم کردن اشتغال در روستاها بالا ببریم تا قشر مولد کشور باشند.

محسنی‌بندپی بیان کرد: 160 شهرستان در کشور از اورژانس اجتماعی در سال گذشته برخوردار شد و ما در سال جاری تمام شهرستان‌هایی که باقی مانده‌اند را به اورژانس اجتماعی مجهز خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از معلولیت‌ها برنامه خوبی داریم و غربالگری ژنتیک را در دستور کار داریم و استان گلستان پایلوت اجرای این طرح است که آیین‌نامه اجرایی آن هم مصوب شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در این عرصه رخ دهد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گسترش تعاونی‌ها و حمایت از بنگاه‌های کارآفرینی از دیگر برنامه‌های وزارتخانه است.

محسنی‌بندپی گفت: استان گلستان استانی است که 47 درصد جمعیت روستایی دارد و نیاز است اعتبارات لازم را در حوزه اشتغال روستایی افزایش دهیم تا جایگاه این استان به رتبه اول کشور برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.