.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف کالاهای احتکار شده 30 میلیاردی در ساری
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهای احتکار شده 30 میلیارد ریالی در شهرستان" ساری "و دستگیری متهم در این ارتباط خبر داد .

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و احتکار کالاهای مصرفی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی و به منظور توسعه و ارتقاء تعامل با اداره صنعت و معدن و تجارت،کارآگاهان پلیس شهرستان ساری در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا توسط فردی، تحقیقات خود را در خصوص صحت و سقم موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی با شناسایی فردی که اقدام به دپوی لوازم خانگی و عدم عرضه و فروش آن برای مدت طولانی و غیر مجاز کرده بود، وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی محل دپوی کالا، کارآگاهان با همکاری مسئولان تعزیرات حکومتی استان و نماينده اداره صنعت معدن و تجارت از انبار کالا بازدید و در بازرسی از محل اقلام زیادی از کالا شامل یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا، لباسشویی، تلویزیون ال ای دی ، ظرفشویی، اجاق گاز، مایکروفر و....... را کشف کردند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 30 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: برابر دستور مقام قضائی کليه کالا ها در انبار پلمب شد و با تشکیل پرونده قضائی، اقدامات لازم و مقتضی برای عرضه و توزیع کالاها در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و احتکار کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم، افزود: احتکار و قاچاق کالا پدیده شومی است که به اقتصاد کشور ضربه شده و موجب افزایش بیکاری و اخلال در اقتصاد کشور می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.