.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در سوادکوه کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که، یکی از سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر از محور سوادکوه را دارد، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم و همراهان وی را حین تردد در این محور با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی،تصریح کرد: با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان سوادکوه ، خودروی مورد نظر در عملیاتی ضربتی متوقف و سرنشینان آن که یک زن و یک مرد اهل استان گلستان بوده اند دستگیر شدند.

وی از کشف قریب به ۴۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.294 seconds.