.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : عقب ماندگی مازندران در پروژه های فاضلاب تاریخی است
استاندار مازندران، عقب ماندگی مازندران را در اجرای پروژه های فاضلاب بهداشتی تاریخی دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی چهارشنبه شب در نشست مسئولان با وزیر نیرو خواهان تخصیص منابع برای بهسازی و مرمت آب بندان های استان شد و گفت: با اجرای این طرح ها ذخیره سازی آب تا ۲۰۰ میلیون مترمکعب صورت می گیرد.

وی تامین منابع مالی برای تسریع در پروژه های سدسازی استان را لازم دانست و افزود: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی برای اجرای طرح ها ضروری است و باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

اسلامی با بیان اینکه میزان نشت آب در شبکه زیاد است به مشکلات بخش فاضلاب اشاره کرد و گفت: عقب ماندگی در این بخش تاریخی است و نفوذ شیراب ها و فاضلاب به منابع زیرزمینی سلامت جامعه را با خطر مواجه می سازد.

اسلامی به تهیه هفت پروژه تامین منابع آبی و ارسال برای تخصیص اعتبار خواستار تحرک در زمینه اجرای طرح های فاضلاب شهری و بهداشتی شد و گفت: در حال حاضر در این بخش در سکون به سر می بریم و تحرکی نداریم.

استاندار مازندران، با بیان اینکه در سند اقتصاد مقاومتی تامین دو هزار مگاوات برق در استان مازندران پیش بینی شده است گفت: ۵۰۰ مگاوات برق باید در آمل ایجاد کنیم و پیش بینی های لازم صورت گرفته است، همچنین در نوشهر مقرر شد تا در کنار نیروگاه فعلی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی تعریف و اجرایی و برای نکا نیز باید نیروگاه جدید تعریف شود.

استاندار مازندران خواهان تهیه بسته تشویقی برای مدیریت مصرف انرژی برق شد و گفت: بکارگیری بسته تشویقی می تواند بحران پیک برق را کنترل و مهار کند.

اسلامی میزان برق غیرمجاز را در مازندران قابل ملاحظه دانست و گفت: در تابستان سال جاری با تغییر ساعت اداری ۳۰۰ مگاوات برق صرفه جویی شده است اما باید در زمینه الگوی مصرف و مدیریت مصرف کار اساسی صورت گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مرداد 1397
حضور غیرفعال شما هم در مازندران تاریخی میشود ان شاالله...
نا شناس 25 مرداد 1397
استاندار محترم استان بله فرمایش حضرتعالی صحیح هست الان بنده 4سال هست پیگیر اتصال فاضلاب منطقه دخانیات واتحاد ساری هستم از زمان مهندس قنبری تا بحال بودجه می گویند نیست یا مدیرعامل ضعیف هست یا واقعا بودجه نیست استاندار محترم سوالم اینجاست برای اختلاسهای میلیاردی بودجه هست ولی برای حل مشکل مردم آنهم دم درب خانه مردم سیفون فاضلاب گذاشته شد وفقط اتصال زیر گذر ریل را می خواهد بودجه نیست چرا مردم را ساده می انگارند خدا می داند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.