.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنیت کشور حاصل اتحاد و ایثاگری ها است
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه آزادگان سروقامتانی هستند که ایستادند و نشکستند گفت: امنیت موجود در کشور حال اتحاد و همدلی مردم و ایثارگری آزادگان و شهدا است.

به گزارش شمال نیوز، امیر دریادار حبیب‌اله سیاری چهارشنبه شب در یادواره شهدای مسجد یاب‌الحوائج قائم‌شهر، اظهار داشت: دشمن خیلی تلاش کرد تا آزادگان ما را در زمان اسارت با افکار خود همراه کند، اما این عزیزان وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند، ایستادند و در مقابل دشمن کمر خم نکردند.

وی افزود: در طی ۸ سال دفاع مقدس ۳۷ کشور نیروی انسانی خود را در اختیار صدام قرار داده بودند و وقتی کشور ما ۷۳ هزار نفر از جبهه دشمن را اسیر کرده بود، با بهترین پذیرایی همراه با احترام و مبتنی بر ارزشهای دینی از آنها نگهداری می‌کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به طرح‌ریزی جنگ تحمیلی از سوی دشمن، عنوان کرد: تکیه بر مردم و مردمی کردن جنگ، باعث شد تا سیل عظیم جمعیت در سنین و اقشار مختلف با حضور در میدان جنگ و شیرزنانی که در پشت جبهه پشتیبانی کردند، پیروزی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنند.

سیاری خاطرنشان کرد: ما شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و جایگاه بزرگی که ایران در جهان دارد را مرهون این عزیزان می‌دانیم.

رئیس ستاد ارتش با بیان اینکه قدر امنیت ایران را بدانیم، اظهار کرد: با توجه به وضعیت امنیت در شرق و غرب کشور، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را قدر می‌دانیم و اذعان می‌داریم که این امنیت حاصل همدلی و اتحاد مردم، خون شهدا، ایثارگریها، جان‌دادنهاست.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور، و بالابودن قدرت بازدارندگی ایران، عنوان کرد: دشمن به دنبال برهم زدن ثبات و ایجاد تزلزل در کشور است و از راه جنگ نرم وارد می‌شود، چراکه می‌داند جرأت جنگیدن با نیروهای مسلح ایران که پشتوانه مردمی را داراست، ندارد.

سیاری تصریح کرد: ابزار کار دشمن برای مقابله با ما عملیات روانی در فضای مجازی، شایعه، اختلاف‌افکنی، تهدید، تطمیع و تحریم است که بایستی همانند زمان دفاع مقدس همدلی، انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.298 seconds.